Metroseksuel

ThumbsUp
Metro3

Metro2

Den metroseksuelle kan godt lide frækt undertøj

Metro frederik

PAS PÅ! Pas på manden til højre i billedet, som hærger og sexchikanerer i Metroen dagligt. I øvrigt er han en af de få som er temmeligt begejstret for en station ved Marmorkirken

Metro1

For mange er det her den foretrukne partner, da den let kan rummes i rygsækken

MetroFrederik

Den metroseksuelle har foreløbig opgivet at få sin normale partner lokket op på forsædet

At være metroseksuel betyder at man godt kan lide at have intim berøring med andre i metroen. Derfor er der selvsagtens flest metroseksuelle i byerne, da man som regel bliver tiltalt med dumme vittigheder af konduktøren i privatbanen.

[redigér] Metroseksuel adfærd for begyndere

Selvfølgelig findes der flere forskellige opfattelser af det at være metroseksuel, men de fleste plejer at købe et zonekort mens andre kan ikke få det ulovligt nok.
Når tog-revisoren står med bødeblokken og beder om sygesikringsbevis er det et klimaks så stort at flere og flere bliver metroseksuelle for at gøre togrevisoren til en lurer.

[redigér] Påklædning

Den metroseksuelle går tit i skønhedssalon men derudover byder stilkonceptet at man render rundt i en NorthFace jakke og en Fjällräv. Mange er begyndt at fravige dette da man let er blevet forvekslet med en gruppe SF'ere på vej til en vindmøllekongres.

[redigér] Yndlingsstrækninger

Den mest velegnede strækning er i følge eksperter strækningen Flintholm-Vanløse mens nybegyndere er mere til at starte ude for enden af Amager Fælled (efter en tur i Fields), så har de hele 7½ minut til at komme i stemning i, inden der kommer nysgerrige tilskuere. Vel at mærke vis man kommer til tiden.

[redigér] Cityringens betydning for metroseksualitet

Det er helt klart at beslutningen om at opføre en Cityring har været forårsaget af metroseksuelle. Ikke kun fordi der bliver hurtigere fra Bredgade til Halmtorvet, så man hurtigt kan nå at udleve sin metroseksualitet før man lige skal have en puttetur hos Ursula og Sabrina, men også fordi den altid vil være fyldt med utrolig mange mennesker, man kan røre lidt ved.

[redigér] Hvordan bliver man fri for det perverse svineri?

Det er næsten umuligt når man selv i myldretiden er tvunget til at gnide endestykker med en eller anden furet, gangbesværet pensionist, som får fornyet håb på tilværelsen. Metroseksualitet er kommet for at blive og den dag man ikke længere er tvunget til "at klemme sig lidt sammen" er man endelig fri for intim omgang med andre i metroen.

[redigér] Se også

  • Poledancing - Se hvad de metroseksuelle rent faktisk foretager sig.
  • MetroXpress - de metroseksuelles foretrukne avis
Personlige værktøjer