Makedonien

F.Y.R.O.M.
Makedonien {{{billede_våbenskjold}}}
(Flag) (Våbenskjold)
Motto: FUCK GREECE!!!
Nationalmelodi: Alt andet end musik fra Grease, da det lyder som Greece!
{{{billede_kort}}}
Hovedstad Alt andet end Athen ... lorteby!
Største by En by som overhovedet ikke minder om Grækenland i hvert fald!
Officielle sprog Alt andet end græsk!
Regeringsform Alt andet end demokrati! Det er jo græsk!
Ikke Károlos Papoúlias, han er jo græsk
{{{uafhængighedsform}}}
{{{etableret_begivenheder}}}
{{{etableret_datoer}}}
Nationalhelt(e) Alexander den store, Alexander den mellemstore, Alexander den lille, Alexander den overvægtige, Alexander den tynde, Alexander den høje, Alexander den lave, Alexander den smalle, Alexander den brede og sidst, men ikke mindst, John Travolta. Nej vent! Var han ikke med i Grease?
Valuta Penge? Duh?
Religion Alt andet end det de har i Grækenland!
 Befolkning  Mange flere end i Grækenland! HAH!
 Areal  Meget mere end i Grækenland! HAH!
 Befolkningstæthed  Ikke så meget som i Grækenland!
 Etniske grupper  INGEN GRÆKERE!
 Største Eksportvarer  Guld, diamanter og toiletpapir - men ikke til Grækenland!
 Største Importvarer  Alt fra alle lande - men ikke fra Grækenland! Adr!
 Nationalsport  Grækerskydning, Grækerbashing, Grækerbowling (Keglerne er grækere, bwahahahaha!)
 Internetadresse  http://www.wearenotgreece.com
 Telefonnummer  88888888 (men husk lige landekode, ellers får du bare fat i Peter, og det lyder græsk!)

Republikken Makedonien eller Den Tidligere Jugoslaviske Republik Makedonien er et land i den sydøstlige del af EuropaBalkan-halvøen, og grænser op til Grækenland og Italien mod syd, Albanien og New York mod vest, Bulgarien og Kina mod øst og Kosovo, Udkantsdanmark, Gram og Serbien mod nord. Landet var tidligere en delrepublik i Jugoslavien. I Makedonien kan man ikke lide grækere, for de er lidt for tæt på. På Cypern kan de godt lide grækere (undtagen i den tyrkiske del).

Makedonien, eller "Den Tidligere, Nuværende og Fremtidige Balkanesiske Jugoslaviske Demokratiske Kommunist-Republik Makedonien, Der Da Bare Er Skideligeglad Med Om Grækenland Ikke Gider Kalde Os Det Vi Hedder Og Giver Os Øgenavne Som Dette, Som Vi er Nødt Til At Kalde Os, Fordi Makedonien Faktisk Ligger i Grækenland ... Nå Men... FUCK JER GRÆKENLAND!!!" er et land, som Grækenland stadig ikke gider leger med, fordi Makedonien bare er så nederen. Grækenland giver Makedonien meganederen øgenavne, så nu er Makedonien bare pissesure på Grækenland, og synes de er nogle bøller!

Lande

Personlige værktøjer