Madonna

Madonna britney
To generationer mødes og sød musik opstår.
Madonna1
Madonna efter endnu en mislykket brystoperation.

Madonna er en amerikansk underholdningsrobot af typen XQ-20, der er efterfølger til XQ-10 (Marilyn Monroe), og forløber for XQ-30 (Britney Spears).

Madonna er den sidste model, der stadig kører efter styresystemet CP/M, og med harddisken formatteret på magnetbånd. Dette betyder at hun ikke fungerer specielt godt i regnvejr, hvorfor hun oftest ses i obskurt, men magnetbåndssikret regntøj i fugtigt vejr.

Det danske underholdningsministerium købte efter krigen én af disse modeller, i folkemunde kaldet Lotte Heise, men desværre har afspilningsmekanimen i denne model taget en del skade af det fugtige klima, hvilket har resulteret i at alt tale foregår i dobbelt hastighed. Det har yderligere den ulempe at båndet ikke kan nå at spole tilbage i løbet af natten, hvorfor man har måttet foretage en ændring, så båndet i stedet kører i uendelig løkke.

Ved overgangen til XQ-30 (Britney Spears) valgte det amerikanske underholdningsministerium at forsøge sig med Windows som styresystem, hvilket desværre har resulteret i en række systemnedbrud, og efter blot 6 års brug (2005) var modellen allerede udtjent. Senere i 2007 brændte modellen sammen, da den klippede sig skallet, og udnævnte Satan som den nye Pommes rösti.

En ny model, XQ-40, er efter sigende under udvikling, denne gang baseret på Apple-teknologi, og de foreløbige beta-versioner, kaldet Eva, lover godt, så længe de holdes på afstand af slanger.

[redigér] Kendte hit-singler

  • Like a Virgil (duo'et med lille Virgil og Orla frøsnapper)
  • (I got) Laid Another day
  • Sex Me up
  • Like a Slayer (Heavy metal remix)
  • American die (taliban remix)
  • Dr. Pepper dont preach

På en IQ-skala fra 0-10
Paris car 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Albert Einstein Imagination
Personlige værktøjer