MacGyver

Angus "Mac" MacGyver, superhelt, international agent og/eller alt-muligt-mand med smag for eksotiske små børn som han til tider forsøger at camouflere med eksotiske kvindfolk. Han er faktisk, på trods af hvad der bliver sagt på nettet, Chuck Norris' far og/eller skaber.

Der findes intet problem som MacGyver ikke kan overkomme, med bambus, sorte sække og gaffatape. Om det så er militærjuntaen i Burma, Latinamrika, Ungarn og/eller andre ligeså gudsforladte steder. Han medbringer kun sin taske, som indeholder tændstikker, cigaretter (til at se laser-sikkerhedssystemer), rødvin (til at oplade bilbatterier med) og sin trofaste Schweitziske kaste-spejder-foldekniv. Alt andet som han bruger i sine geniale planer - der aldrig nogensinde slår fejl - finder han på sin vej og/eller fremstiller det af førnævnte ting.

Det mest geniale ved MacGyvers væsen er, at han aldrig har en plan-A. Han bliver bare smidt af en helikopter over fjendligt territorium, og finder derfra på en af sine geniale backup-plans med ting han kan finde.

[redigér] Links til MacGyvers fantatiske bedrifter

Personlige værktøjer