MMORPG

MMORPG står for Massiv Multietnisk Overudnyttelse af Rodløse Personer med for meGet fritid. Det kan envidere betyde Mature Men Online RolePlaying as Girls. Andre mener det er et gammelt ordsprog der lyder Mad Må Også Røves På Grønland Et andet forslag lyder: Making Money Off of Really Poor Gamers eller den klassiske Mangelfuld Meningsløst Orgasme R hvad Putin Godt kan lide. De angelsaksiske folkeslag der bor i Storbritannien hævder, at det kommer fra Massive Mass Organisation of Redhaired Pissed-off Guys, bedre kendt af omverdenen som irere.

[redigér] Hvad er et MMORPG?

MMORPG er et narkotisk stof som pusherne Fona og Merlin sælger, indpakket i farvestrålene æsker. Stoffet er tit formet som en CD eller DVD.

[redigér] Virkninger

Når stoffet indtages (ofte igennem en computerskærm) tror man i løbet af få sekunder, at man er en anden person. Denne person løber som regel rundt i en mærkelig fantasiverden og kæmper imod farverige monstere, for at blive stærkere. Oplevelsen af denne verden er så intens, at man, straks efter have prøvet første gang, vil have mere MMORPG.

[redigér] Bivirkninger

Overdreven brug af MMORPG fører til følgende ubehageligheder:

  • Søvnløse nætter
  • Manglede virkelighedsfornemmelse
  • Mangel på venner
  • Ingen kan lide dig
  • De andre, der er på MMORPG, bliver dine venner via stoffet
  • Du går rundt og mumler "need blizzard"
  • Dine kæledyr dør
  • Du får konstant hovedpine

Du kan kende en hærdet MMORPG-misbruger på mange af de samme træk, som kendetegner en vampyr. Han er kvabset, har en cola i hånden, har bleg hud og går næsten aldrig ud i sollys.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer