Lost

"Så det er her DR har gjort af deres kritikere. Jeg vidste det!"

~ Finn Nørbygaard om øen

"Vi kan da snakke om det?"

~ Finn Nørbygaard

I slutningen af 1984 var Finn Nørbygaard taget på et trans-oceanisk krystogt. Finn insiterede på at komme på besøg hos kaptajnen, det fik han lov til og efter 45 minutter var kaptajnen så rundtosset af Finns livshistorie at færgen midlertidigt måtte holde stille, mens der blev ydet krisehjælp. Da besætningen ikke længere kunne holde hans bizare humor ud, så de sig nødsagede til at sætte ham af på Bornholm.

"Neeeej! Ikke mere, JEG BÈR DIG!"

~ Kaptajn Haddock om Finn Nørbygaard

[redigér] På øen

"Hello!! I.. would.. like.. one.. FUCKING RIDE HOME PLZ!!!!"

~ Finn Nørbygaard

"JACOB? Er det dig med det sorte kluns på?"

~ Finn Nørbygaard om røgskyen

På øgen mødte han den indfødte Jacob Haugaard, som var lederen af en gruppe rebeller, der var blevet udskudt pga. deres sære humor. Sammen fandt de en underjordisk bar, forklædt som bunker, der var fuld af flasker med noget sært gult vand.

Lige fra dag 1, var der tale om et sært og gyseligt monster der huserede på øen. Da Finn & Jacob en dag var meget trætte og sultne, valgte de at skyde det stakkels monster. Det viste sig at monsteret var Krølle-Bølle. Lige siden har Finn & Jacob fået deres skønhedssøvn og er aldrig løbet tør for Krølle-Bølle Is.

[redigér] Skandalen

"Jeg ved godt hvad det er I er ude på! I kommer ikke væk fra denne ø... før I har underskrevet min arbejdskontrakt!"

~ Finn Nørbygaard

"Dit digitalur er vist gået i stykker. Det tæller jo ned?"

~ Finn Nørbygaard om Jacob Haugaard

I 2004 startede Finn & Jacob rejseselskabet Oceanic Tours® med det formål at tjene kassen på rejser til øen, som kun de kunne finde vej til. Jacob blev imidlertid sindssyg og låste sig inde i et forladt toilet-skur hytte med Turist-kortene, som han konstant flyttede rundt på udelukkende for at drille Finn, der ikke kan finde vej uden.

Kort efter ankom Amin Jensen på øen, han var påført en paryk med langt krøllede hår. Amin var netop lukket ud fra et sindssyghospital, da han led af skizofreni (han troede han var sjov). Amin mødte meget hurtig en Hobbit, som han spiste.

Denne side er lavet af flight 815 A/S, "vi flyver ind i alt" ( pas på Bush

Personlige værktøjer