Liechtenstein

Liechtenstein er et hyggeligt lille skattely der er klemt ind i mellem Schweiz og Østrig. Efter det typiske hemmelige bankland, Schweiz, holdt op med at være helt så hemmeligt, er det nu i stedet blevet Liechtensteins borgere der har til opgave at rode med andres penge.

[redigér] Befolkning

Eftersom at Liechtenstein nu sidder og passer på de rige skatteturisters penge, er der sket en betydelig fremgang i den menige borgers velstand. De er derfor selv blevet rige, og de bruger nu alt deres fritid på at finde deres eget lille hyggelige skattely. Når de ikke laver dette, arbejder de alle sammen som smarte og hemmelighedsfulde bankmænd og avler børn der også en dag skal blive til smarte og hemmelighedsfulde bankmænd.

[redigér] Sport

"Hvad man har i hovedet, kan man ikke have i fødderne", siger man jo. Og det har Liechtensteins borgere måtte sande, hvad angår sportsområdet. Liechtensteins landshold er en stående vittighed under alle europamesterskaberne, og de er egentlig kun med, så de knapt så gode landshold kan føle, at de stadig væk er en lille smule værd.

Personlige værktøjer