FANDOM

Lady-gaga-shows-off-breasts.0.0.0x0.400x565

Lady Gaga - en sand paparazzi.

"All you hear is Lady'o Gaga, Lady'o Gugu, Lady'o Gaga!"

~ Freddie Mercury om skodmusikken i Himlen

Lady Gaga - født 28. marts 1986 som Stephan Jon-Angel Germanotto - er endnu en amerikansk sanger som synger sange om kærlighed og lort.

Hvem er pigebarnet?redigér

Eller er hun nu egentlig et pigebarn? Svaret er tilsynladende: ja. For det fremgår nemlig tydeligt i hendes straffeattest, at hun går under navnet "Lady Gaga", hvilket i hendes hjemland er dokumentation nok til at skyde mulige postulater til jorden. Dog undrer hendes mandlige elskere sig dog tit over, hvor de har så fandens ondt i røven efter en nat med Lady Gaga.

Samarbejdspartnereredigér

50 cent arbejdede i 2009 sammen med Lady Gaga på det berømte hit Paparazzi, hvor 50 cent spillede sig selv. Hittet blev en så stor succes, at Lady Gaga klippede sine pubeshår for første gang.

Lady Gaga vandt desuden samme talentkonkurrence som Spice Girls i 2008, og de gjorde da også kort karriere sammen under gruppenavnet Girls Aloud. Gruppen gik i opløsning da Melanie C stjal Lady Gagas frimærkesamling og det hele endte i total kaos.

Derudover har den spanske forsker Alicia Keys dedikeret hele sin forskning til Lady Gaga, og har fundet ud af at ordet Gaga stammer fra det hviderussiske ord бацька som på dansk betyder far. Normalt er denne en mand, og forskeren er derfor nået til den konklusion, at Lady Gaga må være en mand. OG desuden også en beskidt neger. Men ingen tager stakkels Alicia alvorligt, eftersom hun i 2011 valgte at lade sig selv røvpule af en ged under et forskningseksperiment.

Se ogsåredigér