Kristendom

"All the faults of the age come from Christianity and journalism. Christianity, of course, but why journalism?"

~ John Donne om journalistik

"Jeg vidste end ikke at Kristen var blevet snuppet...? "

~ Mads Skjern om Kristens Dom

Kirke

I bygninger som denne (kaldet kirker) mødes kristne og sover hver søndag.

hippiedommen(kristendommen) er den frelste livsstil, der går ud på, at man ikke rigtigt har nogen overbevisning religiøst set, man vil bare være på den sikre side.

[redigér] Skrift

hippiedommen går også ud på at have læst det, der står i Biblen hvis man er en af de der stivstikkere. De religiøse(syge) er dem, der har lært den hjemmefra, de mindre religiøse(alle andre) har aldrig hørt lortet. Biblen er sammensat af -det ældgamle testamente- det er meget gammelt - ældre end din mor, og det nye testamente- også meget gammelt - og bibelen er vist også sammensat nogle andre ting. såsom joint-dygtigt papir. Det nye testamente er en stor åbentlys kopiering af årgang 68' hvor alle var høje(faktisk skæve er nok et bedre ord, da folk var maget små i mellemøsten dengang.... faktisk er de det stadig.... du ved hvad man siger, lige børn leger bedst, men skæve har det sjovest. FORDI Jesus vandrer rundt i et løst og hvidt linnedklæde(fordi "rugbrødet" ikke var opfundet endnu måtte han vandre), med langt løst brunt hår og er ubarberet(og lugter sikkert også) og så taler han i tunger og rim. jeg siger det bare: SYYYYYRRREEEEE!

[redigér] hippiedom i forhold til jødekager og GURKERE(arabere)

I forhold til jødekager er hippiedom lidt nemmere, da man kun har beholdt De 10 øl ud af jødekagernes 613 special øller, som de ikke engang må drikke!?. Desuden bredte hippiedommen sig meget mere, da Jesus syntes alle skulle tage syre efter hans regler, og ikke kun gurkere, som havde var på syre.

I forhold til gurkere er den største forskel nok, at Jesus med glæde drak sig i hegnet, mens muslimer kun tog syre der indeholder over 100 procent af din mor. der var så derfor middelhavet blev skabt. så stor er din mor nemlig *bitch slap cause' you got dissed, niggah*.

[redigér] Retninger inden for hippiedommen

De kristne kan inddeles i de følgende undergrupper (tallene er garanteret korrekte og kan med stor fordel bruges til skolearbejde):[1].

[redigér] Bliver Jesus gendannet?

Ja, selvfølgelig. Når The Beatles var i stand til at levere en livekoncert med en død mand som forsanger, og et band på stoffer, så kan alt i den retning lade sig gøre. Men selv mener Jesus ikke at det sker, eftersom det kun var nødvendigt at vise Helligånden fra sin mest menneskelige side én gang - som tømrerlærling!!![2]

[redigér] Hvordan genopstod Jesus

med SOUL

[redigér] Fodnoter

  1. Fx i seksualundervisningen, når man skal forklare, hvorfor nogle drenge ikke har noget forhud på deres kæp
  2. Korrekt, Jesus røg Grøn Cecil og weed. som også er grønt
simple:Christianity
Personlige værktøjer