Konspirationsteori

Konspirationsteorier er i sig selv netop en konspiration, iscenesat for at dække over de virkelige "underground"-kartellers dybeste hemmeligheder. Desværre er den sandhed, der kommer op til overfladen, ubrugelig, da konspirationsteoretikerne selv er det ubevidste produkt af en konspiration, der er foregået på Et Højere Sted.

Den oftest anvendte metode til at sætte en konspirationsteori i omløb er at finde et givent historisk forløb og så prøve at falsificere dét. Dvs. hvis bare én ting er usand, er alle ting usande, og der er fri bane for fantasien til at udfylde hullerne i forklaringen. Jo mere bizart og langt ude, des bedre virker det.

[redigér] Kendte konspirationsteorier (i Danmark)

  • Legoland er ikke bygget af legoklodser: Det er lavet i en CAD/CAM-proces, hvor mellemrummene på klodserne er påført bagefter. Det betyder, at du godt kan gå hjem og skrotte det førerbevis, du fik i trafikskolen som 8-årig, da dette heller ikke er gyldigt.

[redigér] Kendte konspirationsteorier (i Udlandet)

[redigér] Virkelighedens konspirationsteori

Der er faktisk kun een konspirationsteori. Den er iværksat af DEM, der har indprentet os, at der findes konspirationsteorier.

[redigér] Konspiratoriske noter[7]

  1. Gyldendal, onsdag 2016
  2. Kendt balletdanser og medlem af Hell's Angels
  3. Lugten af turister og gammel tang fra Langelinje
  4. Hold kæft, hvor var hun kedelig. Men hun så godt ud!
  5. Alkohol er indblandet i disse hemmelige forsøg
  6. Eller har det? Er der måske i virkeligheden tale om en knortekæp?
  7. Hvis du tror på noget af det, der står her, så er du en idiot!
Personlige værktøjer