Kineser

Trisambig poseidon-white Denne artikel handler om folkeslaget kineserne. Hvis derimod du ledte efter fyrværkeritypen, sælges det lige udenfor byen.

Kineser (også kaldet skævøje, risgansker og hundeæder. Ja, kært barn har mange navne, men lad os lige for en sikkerheds skyld, holde os til det første, okay?) er betegnelsen for folk der kommer fra Kina. Man må endelig ikke forveksle kinesere med japanere. De kommer måske begge to fra Asien, men der er en nogenlunden stor forskel imellem dem. Hvor japanerne har indvaderet os med deres avancerede teknologi og mærkelige tegneseriekultur, har kineserne indvaderet os med deres høje arbejdsmoral og deres lave lønomkostinger.

[redigér] Steder hvor kinesere fylder noget i hverdagen

  • De danske uddannelsesinstitutioner - Med det store antal af danske unge der går ned med stress og uddannelseslede, vil kineserne sandsynligvis også overhale danskerne på hjemmebane.
  • Arbejdsmarkedet - Du ville måske ikke være arbejdsløs nu, hvis du blot havde gennemført gymnaiset og derefter fundet en nogenlunde sikker arbejdsplads, i stedet for at droppe ud efter første år for at finde det første og bedste arbejde for at tjene hurtige penge. Men pyt. Hvorfor bearbejde dig selv? Det er jo meget nemmere at skyde skylden på de gule tyveknægte, og din dumme godtroende chef der gav dit arbejde til dem, og mon ikke du får det en smule bedre med dig selv, nu hvor du gør det.
  • MMORPG - i can giv u gold if u giv me amercian dollar plz????
Personlige værktøjer