FANDOM

"Den her ting er sgu da kanon"

~ Paven om kanoner

Folkets kanon er kanon

Folket synes den her kanon er kanon

Kanoner bliver ofte brugt i forbindelse med gadekampe, kunstmaling, MMORPG og madlavning.

Brug af kanonen redigér

Politiet bruger jævnligt kanoner i gadekamp, og årsagen er, at det er den eneste ting, som er pink nok til at få alle til at løbe væk. Kanonen bliver som sagt også brugt til kunstmaling. Dette begrundes med, at kanoner bare er helt kanon til at være kanon. Kanoner bliver også brugt til at udspørge dig, om du er påvirket af MMORPG. Kanonen er desuden også kanon til at lave fast-food med, da den er kanonhurtig til at opvarme maden med en enkelt skud.[1]

Kanonens historie redigér

6.153 år F.krf[2] blev den første kanon opfundet, af Bill Gates. Og den var kanon! Siden dengang har en kat fundet ud af, hvordan man laver en endnu mere kanon kanon. Med den dersens kanone kanon vil de overtage din seng.[3]

Spørgsmål & svar redigér

Er kattens kanon virkelig så kanon? - Hende den lækre fra parallelklassen Svar: Ja.

Vil katten virkelig overtage min seng? - Gud Svar: OMG ja.

God damn, hvor er den kanon dog pink. - Jens Vejmand Svar: Ja.
Det blev dog senere afsløret, at ham som havde svaret, var blevet hjernevasket af sin kat.

Se også redigér

Kanonnoterredigér

  1. Hvis du leder efter ordet kanon i betydningen "kulturel rettesnor og facitliste for politiske imperialister", så må du finde et andet leksikon. Vi nægter at befatte os med politisk korrekthed!
  2. En kristelig fagforening
  3. Nu bliver det surrealistisk vrøvlet