Juice

Juice er i virkeligheden saft, fra et eller andet levende, der er blevet mast, som enten kan drikkes eller laves om til suppe og spises med en ske.

[redigér] Oprindelse

Ordet juice stammer fra det græske ord, juicons, som betyder tyndt sjask.

[redigér] Almindelige juicer

Af en mærkelig grund er juice af appelsin den mest solgte juice her i Danmark og må derfor regnes for den mest almindelige juice. Det er meget mærkeligt, eftersom appelsinen er en subtropisk plante, der ikke vokser her i Danmark, fordi her er for koldt til den slags orange grøntsager. Det ville have været rimeligt at formode at juice af æbler ville være den mest almindelige juice her i Danmark, men sådan ligger landet altså ikke i virkeligheden. Vi har ellers masser af rådne æbler, især socialdemokraten Ritt Bjerregaards. Hun er en en berygtet æblejuice-pusher, som jobber, sort, som rød overborgmester i København.

[redigér] Sikkerhedsrisici ved indtagelse af juice

Efter man har drukket juice er der en stor risiko for at man højst sandsynligt bliver forvandlet til enten en frø eller måske en socialdemokrat. Ingen ved, hvorfor det er sådan.

[redigér] Hvad gør en så uheldig så?

For at blive normal igen skal man blot kysse en anden frø på munden, det kan for eksempel være Anders Fogh Rasmussen, Bubber eller Kermit. Man skal dog passe på at man ikke bliver meldt til dyreværnet, for det værn bryder sig ikke om den slags pervers zoofili.

Personlige værktøjer