Joan Ørting

"Grown men should not be having sex with prostitutes unless they are married to them"

~ George W. Bush om udenomsægteskabelige forhold

Oerting

Denne kavalergang kan få selvdøde mænd[1] til at få erektion

Joan Ørting (f. 1960) er et herligt lille kæledyr[2] for selv de ældste legebørn. Hun elsker flødeost, dildoer, urinslæder, kameraer, opmærksomhed, omtale og fækalier, og så er hun Danmarks førende TV-sexolog, medieluder og skøjteprinsesse.[3]

[redigér] Muntre facts om røvklamme sexede Joan

[redigér] Joans læsertilbud

[redigér] Hvad kan Joan lære os mandfolk?

Vi vil undtagelsesvis citere dullen fra hendes egen hjemmeside, og vil stoppe hende i Glemmebogen håbe, at hun i fremtiden melder sig som bruger på Spademanns Leksikon.[9]

JoanOerting
Joan har altid tid til dine seksuelle spørgsmål.
I dag taler hun om:

Kunsten at slikke fisse!

Hvad skal der egentlig til?

Du har en blød, nysgerrig, varm og våd tunge! Og en modig mund, og næse, som du bevæger rundt i hele området. Kys og slik hende på inderlårene, ballerne, op i lysken og hele vejen rundt. Drop dét der med at gå direkte ned på klitoris med en blendertunge, for at vise hende, at du VED hvor den er... Du skal ikke være målrettet til at starte med!

Du skal bare lade læberne være nysgerrige og modige, og have lyst til at lære hende at kende. ”Nu vil jeg ned og se! Nu vil jeg ned og dufte! Og det jeg dufter, det er helt fantastisk dejligt”, - det skal hun kunne mærke, at du synes! Det smager godt, dufter godt, og du viser med hele din krop, at hun har verdens mest vidunderlige flotte og lækre kusse!! Du skal indtage den! Snuse ind og sige: Ahhhhh.

Nede mellem benene er der kærlighedskemi, nogle stoffer, der gør dig lidt kulret, og afhængig. Så det er jo godt! På den måde gør du det ikke bare for hende, men også for dig selv! Når du bevæger dig rundt i hele området, stikker du ikke bare en finger op i hende. Mange mænd kommer til at være alt for hurtige, i angst for IKKE at virke dygtige... Du skal hellere være langsom, og blid og kilende. Kvinder kan godt lide det blødt i starten, ligesom mænd kan. Man skal ikke være hård og alt for direkte, i starten.

Når du nærmer dig klitoris, så husk at den er ligesom en lille pik. Den kan ikke lide at blive berørt på klitorishovedet lige med det samme. Der sidder nemlig 8.000 nerve-ender dernede. Så kys lidt oven over, og på siden og under hovedet, og på hele området omkring klitoris-skaftet. Du kan suge på skaftet, og ryste tungen og puste, og køre tungen meget blidt rundt i cirkler op mod hovedet. Leg lidt med det.

Og til sidst, når hun er blevet godt ophidset, så kan du være målrettet og mere konstant i dit tempo. Når hun begynder at stramme musklerne, og komme med lyde, så ved du, at du kan begynde at køre direkte på. Og her er det også herligt med et par fingre oppe på g-punktet, og en hånd på brystvorten. Og når hun kommer, skal du lige huske at blive dernede 30 sekunder længere (end du synes, at hun skal blive ved din pik, efter du er kommet). For kvinders orgasme varer lidt længere, så du må ikke bare fjerne tungen med det samme!

Kvinder er selvfølgelig forskellige, men det her er nogenlunde generelt. Pøj, pøj med det drenge!

[redigér] Ad!

Ja, efter den lektion kan man kun skynde sig ud på gaden og spørge den første og bedste kvinde, om man ikke må slikke fisse hende. Det kan ikke gå galt efter en så god indføring[10][11][12].

Personlige værktøjer