Japan

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Japan
Japanese flag1 Intet
(Flag) (Våbenskjold)
Motto: Japan. Vi lav' fin bil til dig!
Nationalmelodi: Ja, vi elskar landet dette!
Japanske
Hovedstad Konohagakure
Største by Tokyo Hotel
Officielle sprog Japansk og Engelsk med en sjov sjov sjov accent, og en smule prøjsisk.
Regeringsform
Hokage
Kapitalisme
Den 5. Hokage ( En vat pik)
Uafhængigt fra Alaska
• Erklæret
• Accepteret
1373
2. maj
18. januar
Nationalhelt(e) Jarl Friis Mikkelsen, Godzilla, Naruto.
Valuta Ris i store mængder
Religion Animesme og Mangasme og Otakusme.
 Befolkning  Alt for mange.
 Areal  702.987.689 km²
 Befolkningstæthed  I flere lag.
 Etniske grupper  28% Japanere, 65% Risbønder og 27% tåbelige tegneserieskrivere.
 Største Eksportvarer  Elektronik, biler og åndssvage tegneserier, Billig arbejdskraft og Pokémon
 Største Importvarer  Småkager og alkohol.
 Nationaldyr Den 9 hovede ræv
 Nationalsport  Hairy Asians
 Åbningstider  Altid
 Internetadresse  www.wonderfuljapan_
visituspleasethankyou.com

30px-Cquote1 svg Aahh kamisama! Watashi no atama ni ono ga arimasu! 30px-Cquote2 svg
"Åh Gud! Jeg har en økse i hovedet" på japansk

Japan er et østasiatisk land, der ligger vest for Kina. De minder ekstremt meget om kineserne, hvilket de dog meget nødigt indrømmer. De er kendt for deres elektroniske apparater og deres, i forhold til de vestlige lande, meget tolerante forhold til fede mænd, der angriber hinanden. De producerer desuden et sindssygt højt antal irriterende tegnefilm og tegneserier, som de på lumsk vis sælger til overpris i vesten.

[redigér] Kendetegn

I Danmark, kan japanerne kendes på (og dermed skelnes fra kinesere) ved at de altid går med det sidste nye og bedste kamera, handler i de dyreste butikker og smiler til alle. ALLE!!!

Den kæmpe velstand og vækst, som Japan har oplevet især i 80'erne, har gjort, at den almindelige japanske familie sidder samlet hver dag for at følge Beverly Hills 90210, for at finde ud af hvordan de rige mennesker i Vesten lever. Derfor ser man også, at traditionelle japanske navne må vige for navne som Luke, Donna, Kelly og Brandon for at øge muligheden for at japanske børn får lov at komme på japansk high-school.

[redigér] Øboere

Japanere er øboere. Dvs. som ærlig anstændig japaner er du nødt til én gang om ugen at stille i ørådet for at stemme en landsmand ud, som så skal begå hari-kiri. Denne konstante trussel gør japanerne til et levende folkefærd, som hele tiden render rundt på golfbaner for at skabe alliancer med triade-herskerne, som så har den afgørende stemme i ørådet, hvis der stemmelighed. Derfor er der en masse hilsen og bukken.

De to største øer Hokkaido og Honshu havde samlet 6000 tilfælde af hari-kiri i 2007 på trods af, at denne rituelle selvmordsform blev forbudt ved lov i starten af 1400-tallet.

[redigér] Polo

Undertiden mødes disse øer dog til fredelig kappestrid i den nye modesport polo. Den japanske polo-turnering er snart den største i verden overhovedet, og adskillige arbejdsløse briter har fundet en ny tilværelse i Japan som polo-trænere, bare fordi de taler engelsk uden accent.

[redigér] Sushi-barer

I Japan findes der lige så mange sushi-barer som McDonalds'er og Starbucks-caféer. Det kan man jo sige er godt men det er kun sushien som er japansk. Tanken om at få serveret sushi i et bar-miljø er også importeret fra Vesten - tidligere var sushi et rituelt måltid, som indtoges på rismåtter i hellige pagoder. Nu sidder man og drikker sake og spiser rå fisk med rå tang, mens Baywatch drøner løs på fjernsynet i baggrunden.

Japanere er desuden kendte for at spise ualmindelig meget sushi og tacos.

[redigér] Forhold til USA og andre lande

Man skulle umildelbart tro, at Japan aldrig rigtig fik kommet sig over, at USA bombede dem synder og sammen under 2. verdenskrig. Men i modsætning til os danskere, der stadig stadig råber op om besættelsestiden, når vi synes at naboen i syd bliver lidt for stor i kæften, har japanerne takket være deres til tider ret ulogiske psykologi, accepteret USA som deres elskede og almægtige storebror, og de legetøj- og sliktyverier, der nu en gang hører med til et sådant forhold.

Takket være japanernes manglende kendtskab til omverdenen, tror de, at alle hvide mennesker, der taler engelsk, er amerikanere. Dette kan udnyttes på det groveste, da japanerne tror, at alle amerikanere bærer atomvåben, og derfor tilbyder dem hvad som helst for at undgå, at de bliver irriterede og kommer til at lave små uheld. Alle andre personer kan dog forvente lodret ignorering, ubehagelig nedstirren, udbredt diskriminering eller filettering med samuraisværd.

[redigér] Kultur

Pengeprinter

Lederne af Nintendo præsenterer Nintendo DS.

Japsonly

Japanere er generelt ikke glade for udlændinge. Således kan man på mange havne knejper i Kobe se skilte som meget pædagogisk forklarer "Japansese only". Har man lyst til at møde en af de lokale yamaha knallert rockere i fuld vigør skal man blot ignorere dette skilt.

Nutidig japansk populærkultur er påvirket af deres tidligere gennemtævning af amerikanerne, blandet med deres konstante pessimisme og tilsat en snert af arbejdsrelateret depression. Reslutatet består derfor af 5 hovedpunkter: Dommedag, Mærkeligt hår, Ulækker musik, videospil, og voldtægt udført på/af blæksprutter. Alt sammen produceret for hvad der svarer til ca. 50 danske kroner. De snedige japanere fandt dog ud, at hvis de propper det hele ned i bøger og DVD'er, kan de få produktionsprisen 20 gange igen.

Japan har også har en meget stærkt stofpåvirket karatetræner kaldet Yoshi Hoshino. Han flyttede væk fra Japan efter at have blevet røvpulet af de største mestre. Idag er han plejehjemsleder et sted i det forladte land Fyn.

Classificationofjapanesegirlsbyprefectureenglish

Liste over de bedste Japanske ludere ved Japans regioner..

[redigér] Se også

Personlige værktøjer