Iben Hjejle

"ARARHARHARHARHHH!!! I AFTEN KOMMER MIT TOTALE YNDLINGSAFSNIT AF SEX AND THE CITY OG DET SKAL JEG BARE SE!!!"

~ Iben Hjejle om HVORDAN HUN HAR DET LIGE NU!!!
IbenHjejle

Iben Hjejle. Her smurt ind i Nutella

Ugly iben

Det er den danske befolkning ubegribeligt at Iben kan være så grim

Beautiful iben

Og blot få måneder efter være så lækker

Iben Hjejle (Pluvialis apricaria) (født 22. marts 1971 i København) er en dansk skuespillerinde. Dannede par med Casper Christensen, som hun har nogle børn med. Blev i 2011 så træt af hans homofobiske tendenser, at hun mente en villa i Løgstør, langt fra Las Vegas var det, hun og ungerne (Ingvard, 9 år og Trunte, 11 år) trængte til. Hun opgav samtidig karrieren som skuespiller og slog sig på reklamebranchen. Slaget var så hårdt, at hun valgte at sagsøge, en sag hun i starten af 2012 vandt overlegenet med 9.2, 9.5 og 9.4. Hun lever nu af summen fra dette søgsmål samt hustrubidrag fra Casper og børnepenge fra Frank Hvam.

Iben Hjejle er meget slank. Hendes fedtprocent er et sted mellem 0,5 og 1. Hun er totalt mørbrad! Dog kunne et større frontparti måske lande større roller...

Hun er en meget dygtig skuespiller, som er kendt for at spille kvinder, som får nok af hverdagen og bliver sur, gal og grundigt hidsig. IBEN HJEJLE VAR ENGANG MED I EN DOGME-FILM OG DEREFTER EN AMERIKANSK FILM MED JOHN CUSACK. HER TROEDE HUN AT HUN SKULLE VÆRE EN KÆMPE SUPERSTJERNE, MEN DEN GIK IKKE, OG SÅ KAN DET VEL IKKE UNDRE AT MAN BLIVER LIDT SUR??!!?!?!! SIDEN HEN HAR HUN FÅET ROLLER I KLOVN OG NOGET ANDET LORT HVOR HUN OFTE EN SPILLER EN stille og rolig, sød pige, som dog bliver RIMELIGT PROVOKERET AF NOGEN KÆMPE RØVHULLER, SÅ MAN HAR VEL LOV TIL AT SKÆLDE UD PÅ DEM NÅR DE OPFØRER SIG SÅ DÅRLIGT!!?!?!?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[redigér] Film

[redigér] Events

  • Bærer OL faklen til Vinter OL en millard kilometer (2006)
  • Fik et raserianfald i 1992 og det har varet lige siden
Personlige værktøjer