Hunner

[redigér] Fakta om hunner

Hunnerne var et vildt folkefærd, fra Centralasien, der udelukkende bestod af kastrerede hanner, som havde tillagt sig menstruation og tilhørende PMS-problemer som følge af kastraktionerne. Hunnernes umulige humør har alle dage spillet en stor rolle i verdenshistorien, men det var altså PMS, der var skyld i det dårlige humør, og ikke noget andet. Selve ordet hunner er vistnok tyrkisk og betyder menneske, but who cares?

[redigér] Sammenhængen mellem Libresse, Cillit Bang, Attila og hunnernenes forsvinden

Opfindelser har det med at forrykke vilkår for menneskene. Da hygiejne-bindet Libresse blev opfundet følte den mægtige Kong Attila sig meget truet omkring sin egen profitable tampax-fabrikation. Han brugte derfor Cillit Bang mod modstanderne og deres bomulds-fabrik, men med et uforventet resultat. For både han selv og modstanderne forsvandt ved samme lejlighed og hverken han, modstanderne eller hunner-riget er set siden.
Ugly man

Her ses Attila, med PMS-udbrud og dårlig hårdag, mens han overvejer at anvende Cillit Bang mod Libresse-fabrikken.

[redigér] Den videre historie

Andre huggede ideerne både med Libresse og Tampax, hvilket kvinder i hele verden er glade for, hunnerne er stadig væk.

Personlige værktøjer