Honningmonsteret

Honningmonsteret er mest kendte for sine morgenmadsprodukter som består af puffede ris og cd'er hvor man skal redde folk oppe i bjerge (der er 3 cder i serien). Honningmonsteret, eller Pablo Gonlalza som han hedder i virkeligheden, startede sin karriere med at spille i et band i det nordøstlige venezuela med Tony The Tiger fra Frosties og Coco Puff aben. De er mest kendte for deres sange "Slip den løs den tiger" og "Hej jeg er Coco" som blev store hits tilbage i 1912, og som totalt udkonkurrerede den tidligere tophitter "Guldbamsen", der måtte sælge sit jernbaneselskab og trække sig tilbage som gadesanger i Århus. som blev produceret sammen med Cokesniffers©. Gruppen udgav samlet 3 albums og vandt 7 grammyer. Pablo udviklede en hårsygdom hvilket fik ham til at gro gult hår ud over det hele, og blev senere en stor stjerne i TV-serien Baywatch, indtil han én gang for alle fik afvist et længerevarende flirteri fra David Hasselhoff, hvorefter han trak sig tilbage for at hvile laurbærrene på sit Guldkornsimperium.

Personlige værktøjer