Hollywood

Hollywood er et land der engang var en del af USA. Det var det indtil det erklærede sig selvstændigt den 8. april 1890. I dag er den selvsændighed en saga blot idet landet blev totalt opkøbt den 18. Juli 1991 af firmaerne Coca Cola, Microsoft, EA, McDonald's, Antipiratgruppen og TV 2.

[redigér] Styreform

800px-Kermit the frog hollywood walk of fame

Her ligger Kermit efter et uheld med en lastbil.

Landet er delt op i små kommuner kaldet studier. I disse studier hersker en leder kaldet en instruktør. Disse instruktører har ubegrænset magt over deres studier og styrer dem med en hård hånd. Blandt de mest kendte af instruktørerne finder man Steven Spielberg, George Lucas og Robert Zemeckis der alle er kendt for deres brutalitet og de umenneskelige forhold i deres studier. Den mest legendariske instruktør var dog Stanley Kubrick hvis studie var et rædselsregime som han opretholdte med en hær af gale mænd med økser og sine modbydelige opfindelser i form af dommedagsmaskiner og dræbercomputere.

Et trin under instruktørerne finder man skuespillerne, som f.eks. Kermit. De har absolut ingen personlighed og er dybt afhængige af at instruktørerne fortæller dem hvordan de skal opføre sig.

[redigér] Teknologi

Mange forskere er i dyb vildrede om Hollywoods teknologi. De er i tvivl om den er bagude eller foran i forhold til resten af verden. Nogle oplysninger fortæller at Hollywoods hær består af riddere og bueskytter fra 1300 tallet. Imens andre fortæller at den består 100% af Cyborgs og RoboCops fra fremtiden. Der findes også enkelte rapporter om at den også indeholder orker og drager.

Personlige værktøjer