Hints

Hints er når nogen siger noget andet, end det de mener, fordi de tror, at man ikke forstår hvad de mener, men kun hvad de siger, og derfor siger noget andet som dermed skulle give mere mening, uden at de egentlig siger, det de mener.

Resultatet bliver at ingen forstår hvad hverandre hverken mener eller siger og derfor bliver sure oven i skralden.

[redigér] Kvinder og hints

Hint1

Hmm. Skal jeg nu ta' opvasken, eller skal carporten males?

Hints bliver fortrinsvist benyttet af den kvindelige del af befolkningen, ikke indbyrdes, nææh, så nemt skal det ikke være, men derimod overfor den mandlige, særligt ægtemænd, og / eller længerevarende kærester (fyrene render naturligvis væk, hvis de går i gang for tidligt. Dummere er de heller ikke ;-)).

En kvindes hint til en mand er som regel såpas udspekuleret, at det ikke indeholder ét eneste ord der stemmer overens med det den hinter til. Man kan således være 100% sikker på at kvinden mener noget andet end det hun siger, men ca. 0 % sikker på hvad dét så er der menes.

Sætningen: "Ej, hvor er det altså smukt udenfor her til morgen!"

Kan altså betyde at hvis du ikke med det vuns smutter ned efter morgenbrød, så er der ingen sex i en uge, men det kan også betyde at det er din tur til at støvsuge. Uanset hvad, så betyder det ikke at hun interessere sig for hvordan det er udenfor, men du kan tro hun bliver sur hvis du ikke gør som hun hinter til du skal gøre!

[redigér] Mænd og hints

Clint Vinke

Et vink med en vognstang

Det eneste der hidtil er set virke mod hints er at give kvinden et vink med en vognstang.

Nu til noget helt andet.
Personlige værktøjer