Hestegalleri

Hestegalleri er skabt henblik på at stjæle tid, penge, og liv, fra fristede sjæle.

[redigér] Gallerier på nettet

Disse gallerier findes nu næsten udelukkende på nettet, da det ikke er til at opdrive en kustode, der ikke er gået på efterløn. Der er både Bilgalleri, Cykelgalleri, Scootergalleri, Boliggalleri ja sågar et BABYgalleri! (Har galskaben dog ingen ende?)

Hestegalleri.dk forkortes oftest HG, og udtales HÅGEE.

[redigér] VIP-ordningen

VIP-ordningen har siden den indtrådte været under stor kritik af især 12-årige piger

"De vil have at man ikke kan, sætte(red. redaktion) ting tilsalg uden at være VIP, som skal til at koste penge, MUHKOOO(red. redaktion)!"

~ Sanne på 13 om VIP-ordningen

Den dybt kritiserede ordning har endda fået sin egen modstandsbevægelse "IMOD VIP-ORDNINGEN" men har tilsyneladende gjort nogen forskel. Denne gruppe er desuden den største på hele det såkaldte "HG" med omkring 2000 hesteentusiaster.

[redigér] Anvendelse

Hestegalleri.dk gør det muligt for små piger at vise deres store heste frem, men samtidigt er det også meget praktisk for nogle herrer at have et socialt netvæk online.

Du kan vurderer hestene, på hvor pæne det er.

"Min hest er ikke en middel værd."

~ Sille på 14. om bedømmelser.

[redigér] Opstandelse

Idéen om Hestegalleri(også kaldet HG)er tilsyneladende opstået, en vinterdag i 2003, af en ukendt mand.

Nu lever denne mand efter rygtet; dybt anonymt i Michael Jackson's gamle farm Neverland, og bliver kaldt big admin denne mand er dybt respekteret, og har stor magt i HG's stammesamfund.

[redigér] Banderne

Skypebanden - Nedlagt.

Michael Jackson's Girls - Dybt upopulære (børn der FORGUDER Majkæl Djakson- som vel og mærket først blev interessant efter han døde)

Personlige værktøjer