Hende den lækre fra parallelklassen

Rose rd p hvid web

Moralsk Forkastelig

Det hæderkronede Socialdemokratis partiledelse har personligt gennemlæst og nærgransket denne artikel, og finder indholdet absolut moralsk forkasteligt. Så hvis du vil være med i hulen have en politisk karriere, stopper læsningen her!

Klassebilleder
  • Hende her kunne også godt have gået i parallelklassen.
  • Så kan du lære det!
  • Koncentration i regnetimen
  • Ånden skal lige checkes efter blowjobbet på sidemanden
Slemmepige

Disciplin skal der til!

Tre

Fedt at gå på en stor skole med tre parallelklasser.

"Hun skulle ikke gå ret mange gange omkring min mose..."

~ Grauballemanden om hende den lækre fra parallelklassen

"I Sovjetrusland forfølger Hende den lækre fra parallelklassen DIG!"

~ Russisk omvendelse om dig

"I did not have sexual relations with that woman (it was with her mother)"

~ Bill Clinton om hende den lækre fra parallelklassen

"I have a dream. That one day. She. And all the other cute girls with breasts like hers. Will follow me around. No matter how looooooooong I go. Into the heart of li'l ol' Alabama."

~ Martin Luther King Jr. om hende den lækre fra parallelklassen

"I believe in miracles, where are you from - you sexy thing [...]"

~ Barry White om hende den lækre fra paralleklassen

"Hvad fanden!? Hun gik sgu'da i min klasse! "

~ Klaphatten fra 9.C om Hende den lækre fra parallelklassen

Det er sikkert og vist: Uanset i hvilken som helst skole du havner i, i hvilket som helst land, på hvilken som helst planet, så vil skolens lækreste pige ALTID gå i parallelklassen, aldrig i din egen klasse. Næh, du kommer altid i klasse med skolens taber.

Alle drengene i parallelklassen kigger til gengæld efter hende fra klassen ovenover.

[redigér] Forklaring

Forskerne har undersøgt dette underlige fænomen på nærmeste hold gennem mange år, men er aldrig nået frem til nogen fornuftig forklaring. Hvilket nok skyldes at de heller ikke gik i klasse med hende (eller at de bare ikke vil stoppe undersøgelsen). Fænomenet findes tit i folkeskolen, altid på gymnasiet og handelskolen og en sjælden gang også på politiskolen.

Men heldigvis var der da frikvartererne. Som du jo så brugte foran pigetoiletterne, eller lurende ind af nøglehullet til pigernes omklædningsrum i håbet om, bare en gang at se hende, som naturen så fantastisk havde skabt hende.

Hun er den type pige, som er langt mere attraktiv og sexet end alle andre former for piger, fordi hun hver dag spiser en masse spinat og får en masse motion ved at slibe negle og føntørre hår. Desværre er hun på andre måder langt mindre egnet som partner end andre piger. Hun kan sjældent lave mad, gøre rent, eller hjælpe med at flække brænde. Du vil også leve i evig frygt for at miste hende til ham den smarte fra handelsskolen, når han er blevet træt af naboens datter. Eksperter er dog enige om at det er det hele værd.

[|"Sådan. Nu er den løst!"]]

Personlige værktøjer