Hamid Karzai

Hamid Karzai er også gnierged af stjernetegn, som rigtigt mange bestemmerøve er det.

[redigér] Ankomsten

Han blev født på en Juleaften, i det Herrens år 1957. Verden led stadig efter 2. verdenskrig. Men de lidelser var Gud totalt kold overfor. Ned på Jorden skulle altså Karzai, med Djævlens vold og magt. Han blev simpelthen smidt ud af Himlen.

[redigér] Karzais farlige hang til pasta

Karzai er en etnisk pastaret og medlem af den magtfulde Populær-klan. Denne hang til pasta var lige ved at koste Karzai livet i Kandahar i år 2002, da en jaloux pastafan forsøgte at stjæle Karzais bedste pastasovse-opskrift, den med ketchup fra Heinz i. Det lykkedes dog ikke og Karzai er stadig pastaens kongen af Kabul.

[redigér] Amerikansk fastfood

i 80'erne, hvor der stadig var noget, der hed USSR, blev Karzai involveret med amerikanske fastfood-gangstere fra den italiensk/amerikanske fastfoodkæde CIA. CIA ville forhindre russiske indvandrere, der var sælgere af den røde rødbedesuppe Borsch i at overtage fastfood-markedet i Afghanistan. Karzai bed på den madding der blev kastet for ham og han startede et samarbejde op med George H.W. Bush, der senere blev bestemmerøv i USA.

[redigér] Afghansk bestemmerøv

I 2004 blev Hamid Karzai forfremmet. Han gik direkte fra en stilling som kok i fastfoodbranchen til at være bestemmerøven over alle bestemmerøve i Afghanistan. Men det har ikke ændret så meget for landets indbyggere, de skal stadig tilbede Allan og gå med tørklæder, også selv om de ikke fryser om hovedet.

[redigér] Fremtidsprognoserne for Karzai

Brock Obama

Det er en meget avanceret krystalkugle, som krystalkuglekiggeren anvendte, idet kuglen kan identificere folk

En ukendt krystalkuglekigger har set at der bliver problemer men en mand, som siger han vil have forandring, men som holder godt og grundigt fast i den sorte fortid. Krystalkuglekiggeren tog et billede, af synet af manden i krystalkuglen
Personlige værktøjer