Hadsten

Hadsten(udtale: hashsten(eller ha'sten?)) er en mellemstor by der ligger helt der ude hvor verden er forlænget med amerikansk atomaffald(aka. mellem Århus og Randers). der havde ellers været mulighed for giftdepoter(ikke med atomaffald men Hammel vandt Sten-saks-papir ).

[redigér] Facts

I Hadsten lever en særlig race af mennenesker kaldet "hvede eller homo-hashiens" derudover har Hadsten også sin egen sygdom "hadstenoitis" og er et af verdens kulturelle centre. Hadsten har også et fantastisk nattteliv i form af "åkroen"(opkaldt efter en å) som er en kasseret atomreaktor efterladt i selve byen. På dette sted indfinder den lokale ungdom sig indimellem og spiller skak eller ludo eftersom sten, saks og papir er blevet forbudt.

Hadsten var egentlig med i Favrskov komune da kortet blev tegnet, men da de andre byer nedlagde en protest mod at få Hadsten med i kommunen hos geneva's ledelse, blev den strøget fra kommunen og erklæret for et selvstændigt land. Dette havde dog ikke den store betydning da der alligevel stod bevæbnede vagter ved bygrænsen som skulle sørge for at ingen forlod byen.

[redigér] Byen som sådan

I Hadsten er der også en så kaldt gågade som egentlig bare er en ensrettet vej med brosten(eller de få der er tilbage efter sidste Kvickly-udsalg).

Der er en slags Hobby i Hadsten. Det er en modeltogbane, og den er lang og fin! Andet er der ikke!

Der var engang et diskotek der hed "Goggen" der mødtes man med hele flokken, men det er væk nu - hvor mon man så mødes?!?

[redigér] Tal

Indbyggere: tallet er ca. 10.000 men da en stor del af befolkningen lever i kloaken er en præcis optælling ikke muglig(udtales mug-lig)

Hadstens økonomiske tilbagegang er begrænset ved at fjerne alle tiltag indenfor renovering af alle offentlige rum undtaget kommunekontoret.

[redigér] Uddannelse

Der findes:

  • en Hadsten "skole" som i virkeligheden er et giftdepot med undervisning.
  • en østervang skole hvilket viser sig at være en gammel jordhule med malede tunneler.
  • en bavnehøj skole som er en forhenværende tvindbus med påhængsvogn.
  • den jydske håndværkerskole med tilhørende tittelmelodi "adam" (med viro).
  • og en højskole som er en stabel dobbeltdækkerbusser stivet af med spånplader og malet i et murstensagtigt mønster
Personlige værktøjer