Høne

Høne
Der er alt, alt for mange.
{{{billede_beskrivelse_1}}}

En busk (jeg gad ikke lægge et nyt billede op).
Videnskabelig klassifikation
rige: Nej. De har slet ingen penge.
række: Hva'?
klasse: Ingen klasse.
orden: Hakkeorden.
underorden: Bestemt ikke.
Familie: Kalkuner og Dinosaurer.
Slægt: Fuglene
Art: Klukdyr.

Hønen er et fjeret fugle-lignene væsen, den bruger uanede mængder af tid på at prøve at hakke jorden op. De kvindelige høns(høne er hunkøn) har nærmest kronisk menstuation, de ligger op til flere æg i døgnet. Høner er fatisk meget fredelige, medmindre du prøver på at stjæle deres æg, så bliver de tosset og kan godt finde på at hakke dig eller flyve væk. Arten må have eksistret i minimum 87 år, da den ellers umuligt kunne have koloniseret hele Universet. I dag er man stadig i tvivl om høns kan flyve, nogle siger de kan, men kun om natten.

[redigér] Hønen og ægget

Mange har stillet sig spørgsmålet, "Hvad kom først. Hønen eller ægget?". Et spørgsmål som ethvert leksikon eller ordbog kan besvare. Ifølge disse kommer hønen lidt før midten, mens ægget kommer næsten til sidst.

[redigér] ADVARSEL

Høner har uden tvivl infiltreret denne artikel! Høner har bygninger (kaldet hønsehuse) hvor i de lagre utrolig mange våben! Skynd dig at læse dette inden hønerne sletter det! Jeg ser mig også nødsaget til, at advare dig om "hanen" der er en slags supersoldat. Den kan frembringer høje supersoniske lyde som vil sprænge dit hoved! Den er dog mest aktiv i dagtimerne.

Personlige værktøjer