Grundstoffer

Grundstoffer er den første udgave af tøjdyret "Stoffer", der kom til verden, og dermed lidt en diametral modsætning til Grundsteen.
Grundstoffer, der naturligvis stadigvæk lever i bedste velgående (plystigre forgår ikke så let), benytter det meste af tiden til at farte omkring, støde ind i og blande sig med alt og alle. Han er simpelthen ikke til at komme udenom, og findes meget ofte i tun. Han er dog også set i både sne, mudder, Folkeskolen, Lars Von Trier, Bacon, Bamse og Kylling, og er generelt til gene for de fleste.

Grundstoffer er dog endnu hverken set på et værtshus eller et bryggeri, hvorfor han forhåbentligvis endnu ikke findes i vor jomfruelige gudedrik: øl

[redigér] Øl

Det førende danske atomfysikerteam Monrad og Rislund har fastslået at øl er det vigtiste grundstof i det periodiske system. Afhandlingen blev udgivet på CD for at gøre den tilgængelig for horehæmmede.

Se også:

[redigér] Anatomisk surrealisme

Grundstoffer består hovedsageligt af glasfiber og kviksølv, hvilket gør det farligt, hvis han får over et ton at spise om dagen. Grunden til at han ikke er set på værtshuse eller bryggerier er, at han kun er 11 år og altså for gammel til at drikke. Han elsker lagkage pga. at han ikke har solbriller, men om eftermiddagen vil han hellere have en sodavand.

Personlige værktøjer