Godzilla

down
down
up
up
Adidas.jpg

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap.jpg JAP

Godzilla.jpg

Godzilla, 1998.

Godzilla (på afrikansk Gorilla) er en kæmpemæssig nøgen kvinde i et kokostume, der er skabt af filmselskabet Toho fra Japan.

[redigér] Oprindelse

Da japanerne så hvilken overdådig succes amerikanernes King Kong havde været på VHS nogle år tidligere, besluttede japanerne at lave deres egen pendant til dette grusomme abemonster. I 1954 stod projektet færdigt, og Godzilla blev således født i en kloak som følge af en atomprøvesprængning et eller andet sted i Stillehavet. Eller var det Hiroshima? Onde tunger påstår, at Godzillas tilblivelse skyldes menneske-dyder som synd, grådighed og ondskab hvoraf udyret drives. Dette er naturligvis pure fiktion og er da også blevet afkræftet af selveste Søren Pind, som er Danmarks førende Godzilla-fan.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer