FANDOM

Black40 40 Denne artikel er sort snak.
Det vil sige, at den ikke er sjov - nærmest kedelig og helt uforståelig. Med andre ord: sort

Den bør snarest muligt peppes op med nøgenbilleder af forfatterens søster, og samtidig kunne forfatteren med god samvittighed tage et kig på: Spademanns Leksikon:Vær sjov, ikke dum.

Et gebis (Latin, sibegtoriusisis) er et super farligt fabeldyr, der kun lever om vinteren. Gebisset (bedre kendt som bissen) blev for første gang opdaget af Gunnar Gebissen[1]. Ligemeget hvor et gebis slikker digkroppen, kan det brække din arm på under 3 millisekunder.

Levevis og andre informationerredigér

Gebisset lever fredeligt i vulkaner om vinteren. Ser du den hinke, bør du hellere løbe, da det er et tegn på at den er i brunst). Så gælder det om at hente en flaske boblende Faxe Kondi i en fart, da dette er gebissets naturlige ærkerival.

Hvis du kigger direkte ind i gebissets øjne, og mirakuløst overlever, bør du straks kontakte den franske ærkebiskop, som er den eneste person i verden der indeholder evnen til at kunne kaste med yasminris.

I året 500 før MJ-fødsel, skete et alvorligt uheld. Gebisset parrede sig med det et fladskærms-TV fra L'easy. Det resulterede i skabelsen af et lyserødt nøglebundt.

Gebisset lever ufredeligt i jernbanedriften om vinteren, hvor det hugger løs på togskinner og mundhugges med Carius og Bactus + Om sommeren er gebisset særdeles aggressivt! I parringssæsonen der strækker sig fra Maj indtil September, hvor det afsøger toiletkummer for en eventuel mage har man endda oplevet at gebisser, i parringsiver, hopper op fra lavatoriet hvor de slikker på levende mennesker, der så, efter ganske få millisekunder, har fået brækket deres balde.

Noterredigér

  1. Gunnar Gebissen fik efter et lille uheld ændret sit navn til Gerda Gebissen