Game Boy

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap Boy JAP

Gameboy

Demonstration af den utrolige grafik på en Gameboy Advance.

Game Boy er en super computer fra midten af 1820'erne. Dette teknologiske vidunder har gjort sig bemærket ved at være den første terminal der har kunnet styre Linux via trødløs teknologi. Dette er dog kun muligt ved brug af tolk, der kan oversætte fra Japansk til Iransk.

[redigér] Historie

Den første version af Gameboy kom på tegnebrædet i det Nordkorea, og var oprindeligt tænkt som et tælleapperat til kartoffelchips produktionen. Men pga. for mange bugs i kartoffelsensoren blev projektet solgt til højest bydende, det var imidlertidig en kinesisk risfarmer der længe havde undret sig over hvor mange ris der går på et ton, der der købte projektet og ændrede sensoren til at kunne tælle ris.

Efter at have fundet sit svar (det går 123.241.214.753,07 riskorn på et ton) donerede han Gameboy til kommunisterne under en Cruel Communists (CC) licens, som tvinger alle der ønsker at bruge en Gameboy til samtidig at være kommunist.

Personlige værktøjer
Andre sprog