Fugl

Ful.gif

Det er et lidet kendt faktum, men rigtig mange fugle har faktisk et imponerende tandsæt

Fuglebur.jpg

Her boede Piphans indtil for nylig

30px-Cquote1 svg.png Vi tager fuglen på dig 30px-Cquote2 svg.png
Malk de Koijn

30px-Cquote1 svg.png Why do BØØØRDS, SUDDENLY APPEAR?! 30px-Cquote2 svg.png
Sindssyg om fugle

Fugle er fjerklædt kræ, der altså har fjer i stedet for hud, som normale individer har.

I tidernes morgen gav Gud fuglene en overdådig evne, så de kunne ophæve den tyngdekræft, der plager alle i hele verden. Det har fuglene nydt godt af lige siden.

[redigér] De flyvende rotter

Fuldur.jpg

Fugle er dræbere (fig. #1)

Fulst.jpeg

Fugle er dræbere (fig. #2)

Inde i byerne går duerne alle vegne og viser sig frem og tror, de ejer det hele. Ejerfornemmelserne demonstrerer duefuglene ved at dynge fækalieralt og alle.

[redigér] Pia imod pipperne

Fuldue.jpg

Fugle er dræbere (fig. #3)

Fugle er altså nogle forfærdelige svinske dyr, og AFF (Anti-Fugle-Foreningen), ledet af Pia Kjærsgaard og hendes datter ,Clement Kjersgaard, har da også sat sig for at alle fugle i hele verden skal lide en snarlig død, i det mindste i hovedstaden og dens nærmeste opland.

Men de to ledere har to vidt forskellige strategier. Pia Kjærsgaard mener, at den bedste måde er at tage alle indvandrere og udstyre dem med en bombe hver, og så lade dem sprænge sig selv i luften, hvis de kommer i nærheden af en eller flere fugle. Men Pia Kjærsgaard har også hættemåge-allergi, hvilket giver hende en helt personlig grund til at gå ind i kampen.

Clement Kjersgaards metode er mindre effektiv, men langt mere stabil. Den lyder som så:

Tag et stk. lagerhal, sæt en 3-400 borde side om side. Sæt håndplukkede debattører ved hvert bord, og sæt en fugl overfor. De skal nu debattere i 3-5 timer. Denne strategi vil nedbryde fuglene psykisk, og de vil derefter gå ind i det specielt byggede rum ved siden af og begå selvmord ved at æde sig ihjel i majskorn.

[redigér] Fuglesygdomme, ebola og bakterier

Anders Fogh Rasmussen er desuden også rædselsslagen over for fugle, da fugle kan være bakterierende dyr, så han bakker begge parterne op i deres planer om at udrydde fuglene.

[redigér] Fuglefascisme

Formanden for Ornitologisk Forening, P. Iphans, udtaler:

"Det hele er Alfred Hitchcocks skyld. Lige siden han lavede gyserfilmen Fuglene har alle hadet kyllinger og ællinger. Det er simpelthen ikke fair med den fugle-fascisme, der åbenlyst foregår her i landet".

[redigér] Se også

Personlige værktøjer