Frode Munksgård

Frode benedicte

Frodo Munksgaard er her i gang med at inspicere en mulig K3'er som befinder sig i Benedicte Ballings BH

Frede eller Frodo Munksgård, som navnet skrives korrekt, stammer helt tilbage fra det ældgamle testamente og blev der identificeret med navnet Frodoel. Han var en ret rar engel, dengang.

Nu kan man lettere blive i tvivl om, hvilken side han egentlig kommer fra.

Navnet Frodo er det gode modstykke til den onde Baal-Zebub, der var konge i filistrenes by Aalborg. Navnet Baal-Zebub betyder på semitisk herre over fluerne og blev anvendt af William Golding i romanen Fluernes herre.

[redigér] Smukke ting sagt af Frodo:

A frofde

Frodo Munksgård, som her udviser tvivl, dels om selve mutationen, og dels om det i så fald skal være hvid eller lys bamsepels.

30px-Cquote1 svg
Svær at se, er den mørke side.
30px-Cquote2 svg
Andre om Frodo Munksgård

30px-Cquote1 svg
Stærk er du blevet Dooku, men jeg fornemmer den mørke side i dig.
30px-Cquote2 svg
Frodo Munksgård om Dooky

30px-Cquote1 svg
Bedømme mig på størrelsen, gør du?
30px-Cquote2 svg
Danny de Vito om de 140 cm

[redigér] Missionen

Frodo Munksgårds mission er temmelig svær at gennemskue, endda selv om folk så anstrenger deres pirat-øjer, hvis de altså er enøjede pirater. Der går onde rygter om at han er ved at mutere til bamse, men kilderne til denne information vil ikke stå frem og tale lige ud af munden. Det er dog tydeligt at se på billedet af Frodo, at pelsen ikke er groet ud på hans isse endnu.

Andre igen mener at Frodo er ved at nakke Gammelsmølfs identitet, man ser også tegn på at Frodos hud er ved at blive blå. En rød hue kan faktisk godt have gnedet hårene på Frodos isse af, mens han var forklædt som identitetstyv og altså kriminel.

[redigér] Se også

[redigér] Bøh

Schep-hat Bøh?
Some guy

Vi har simpelthen bare aldrig set ham Frodo-fidusen før, så vi er altså noget desorienterede du!!!
Nå men... Det er så en ommer.
Personlige værktøjer