Franskmand

Google2
Den mægtige søgerobot Google er fuldstændig pjattet med Franskmand.

En franskmand, er en person der stammer fra Frankrig. De hedder franskmænd fordi deres kvinder allesammen ligner mænd. Franskmænd er kendt for deres middelmådige fodboldklubber, og deres lange fingre. De stjæler nemlig hvor som helst de kan komme til det. Det siges også at sigøjnere har oprindelse i Frankrig. Nationalsproget er Gordon Bleu, da de ikke lærer engelsk i skolerne.

[redigér] Kendetegn

Der er en lang række træk der kendetegner franskmændene. For eksempel er mænd næsten altid homoseksuelle, og har blå/hvid stribet t-shirt på, med et sødt lille rødt tørklæde om halsen, fordi de tror det er pænt. Og så har størstedelen af befolkningen et stift overskæg (nogen gange også hos mændene) og fedtet hår. Franskmænd tror at de er centrum af Europa for kunst, mode og cuisine. Men de forveksler dem selv med italienere, som igen forveksler med danskerne (hjemstedet for al mad) hvilket skaber megen forvirring.

[redigér] Mad

Franskmænd har nogle sære spisevaner. De har kun 2 retter i deres nationale køkken, nemlig frølår og baguettes. De franske skoleelever dissekerer deres egne frøer i biologi-timerne og spiser dem i pausen. Som nævnt tidligere stjæler de meget. De kopierer ting og gør dem franske ved at sætte fransk foran ordet. Eksempelvis har de taget credit for både hotdogs, parisertoast, brød og kartofler.

[redigér] Opførsel

Franskmænd opfører sig meget nonchalant, de kigger altid op ad når de går på gaden. Og de klæder deres hunde ud i finurlige dragter. Og så har de kun 5 bogstaver i deres alfabet - nemlig b, l, a, e og u. Ud over det så har du også en irriterende brummelyd de laver hele tiden (dog mest når de ikke er tilfredse - men det er de aldrig).

[redigér] Værd at opleve i Frankrig

Der er absolut ingen ting der er værd at opleve i Frankrig. Hovedstaden er Paris, men det har vi jo også i Danmark. Og Eiffeltårnet er stærkt overvurderet. Dog anbefales det at tage en tur i Disney Land, dog kun hvis du er interesseret i at får kronisk tinitus, da Børn Uden Grænser, har hovedkvarter i centrum af forlystelsesparken.

[redigér] Kendte franskmænd

Den eneste kendte franskmand hedder Zinedine Zidane, og han var endda ikke helt franskmand.

[redigér] Fakta

Fransk er noget andet.

[redigér] Franske ting

Personlige værktøjer