Forbandelse

Forbandelse

Forbandelser stammer fra det antikke Grækenland, hvor orakler sad i huler og mod betaling i drakmer udsendte dødstrusler, forbandelser, giftigheder, hadebreve og lykønskningstelegrammer

"Gid din røv må klø
og dine arme være for korte!"

~ Sheik Spir om nødvendigheden af at kunne redigere og forkorte i sine forbandelser tekster

En forbandelse er en mere eller mindre indviklet remse, som, hvis den udlæses og forrettes under iagttagelse af de i bogen foreskrevne ritualer, kan forårsage afmagt, dødsfald, fibromyalgi, finanskriser, flystyrt, hårtab, kvalme, kønssygdomme, liderlighed, mindreværdskomplekser og alt muligt andet ondt fra Pandoras æske.

[redigér] En ægte magisk forbandelse

Vær yderst forsigtig med ikke at læse højt, når du annammer den hellige tekst herunder. Det er godt nok kun en forbandelse i mellemklassen, men hvis uheldet er ude, kan den udslette en mellemstor provinsby størrelse med Randers.
Først skal du tegne et pentagram med bræk æselblod gulvet. Diameteren skal være 666 millimeter, og i midten skal du tænde et sort vokslys. Så starter du grammofonen, og en besynderlig men dog alligevel forunderligt inciterende musik fylder lokalet.

"The Voodoo that you do so well"

~ Mata Hari om at kaste forbandelser efter et neger- jazz-orkester

 \mathfrak{Med disse blod- og brandofre} stadfæster, mortificerer og påkalder vi os sejrsdæmonen Alfalfas' diktat over alle de provinser og individer, der har pantsat deres vilje imod (navnet den person, som skal forbandes, indsættes  \mathfrak{her}), og vederfares mod de vantro, der har tilladt spiritus og andre onde ånder at passere uantastede ind i eller igennem deres tarme territorium. Vi beordrer, at de kastreres, og for evigt eksternaliseres fra al modtagende kraft fra mørket igen. Jeg befaler øjeblikkelig afbigt, blodskam og ruelse for alle proselytter og anden pøbel fra mørkets rige til lysets rige (og alt værdifuldt krigsbytte derindimellem), den umiddelbare og totale ødelæggelse af alle deres bøger (om magisk kunst og troldom) og en øjeblikkelig likvidering eksekution af alle deres pensionsordninger lagte sanktioner. Og nu til graven hen. Lucifer Lux!

Personlige værktøjer