Fane

Priest

Præst viser faner, på tøjet, og ubevidst på uret. Uret viser præstens pædofili, der afsløres af det barnlige urs fane, tegneserie-figuren. Den kraftige behåring der tydeligt ses, mere end antyder, at præsten ligeledes har meldt sig under de homofile bamsers faner.

[redigér] Fanens oprindelse

Begrebet har eksisteret lige siden Kain viste fanen, og dræbte sin bror Abel, fordi han var utilfreds med et fejlslagent offer, til Gud, hvorefter Fanden tog ved Kain, der med sin kombinerede hakke og fane hakkede livet ud af bror Abel. Fanen var i selve hakken. Kain var smart og benyttede sig, ubevidst, af KISS-princippet (Keep It Simple Stupid. Den sørgelige historie er at læse i det ældgamle testamente.

[redigér] Fanens praktiske anvendelse

Faner synes altså at være strategiske krigs-våben i og med det er en smart manøvre eller metode, i selve krigen, at vælge at vise fanen og gå til angreb. Fanen er dermed et særdeles potent magt-symbol, fordi symbolsk brug af et logo i sig selv virker samlende, på tankeløse mennesker, der således hjerne-vaskes til at kæmpe mod andre, der bærer andre symboler på deres faner.

[redigér] Fanen i Romerriget

Det ligger helt fast at det var kejser Konstantin den Store, der med sit store intellekt udtænkte en genial strategisk magtplan, der senere blev markedsført under forkortelsen PR. Han indførte korset på sine soldaters faner, skjoldene, som de viste til fjenderne, og så vandt de slaget udenfor Rom i år 312. I år 380 havde kors-propagandaen virket så godt, at De Olympiske Lege blev forbudt. Det var jo lege til ære for guderne, hvorom det blev bestemt, fra højeste gejstlige bestemmerøv, at der nu var tre Guder, i stedet for den ene Gud, der hele tiden havde hævdet at være ene-gud, som en anden fandens diktator.

[redigér] Fanen i Vatikanstaten

Her ser vi det endegyldige bevis på den kejserlige/pavelige konspiration, der skete dengang, hvor det på et kirkeråd blev besluttet,at der skulle være en pave i Rom. Jesus var velkendt som ballademager og anarkist, og blev dømt til døden, netop på grund af dén tilbøjelighed til anarki, Jesus, sagde netop at der kun er én Gud, som den oprindelige bestemmerøvs-gud hele tiden havde påstået, ved Moses sten. Derfor kan paven altså umuligt repræsentere samme side som Jesus, der sagde at man ikke skulle være bestemmerøv overfor andre. Det siger jo sig selv for tænkende personager, og andre med omtanke i hovedet.

[redigér] Fanen i Nutiden

Vi bruger stadig de fandens faner, så der er altså ikke noget nyt under solen på det felt.

Personlige værktøjer