Familie

Befolkning

Her ses en dansk standardfamilie, dog uden hund.

Familie

En typisk kinesisk familie. (De har spist hunden)

Adams family

Familien Adams, er et eksempel på en god familie.

DårligFamilie

Eksempel på en meget dårlig familie.

"Havde det icce vaeret for min skoenne Familie, havde jeg siccert udeviklet mig maerkeligt."

~ H.C. Andersen om sin familie

Din familie er kort sagt dem der tager sig af dig.

Familien stammer som fænomen tilbage til 1800-tallets Sicilien, hvorfra det siden bredte sig til resten af verden, fortrinsvist USA.

Familieoverhovedet (der godt kan være din far) har du bare af at adlyde, så skal alt nok gå godt. Hvis ikke, så skærer han hovedet af din yndlingshest og placerer det i fodenden af din seng, medens du sover. Det varmer godt nok fint nok til at starte med, men når først blodet er størknet er der ikke meget sjovt i det, og det tager pisselang tid at få vasket lagnerne rene igen.

Men hvis bare du opfører dig pænt, så skal han nok sørge for at få gennemtæsket, og eventuelt kastreret din datters eventuelle voldtægtsmænd, og er der andre folk du har problemer med, skal han nok også hjælpe til dér. En familie er således uundværlig i eksamenssituationer, eller når man skal søge om drømmejobbet.

George Bush, Mærsk McKinney-Møller og Anders Fogh Rasmussen er eksempler på folk med gode familier.

Der og ofte også en mor, en søster, en bror eller en fætter i familien.

I specielle tilfælde kan der være halve familier, der så består af halvbrødre, halvsøstre og en halv Nelson.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer