FN

Forenede Nationalister (også kaldet FN) er en verdensomspændende organisation, som arbejder for at indføre alle mulige love og regler for deres medlemslandeet verdensherredømme styret fra Schweitz. Det eneste problem i den struktur er, at FN absolut ikke kan finde ud af at blive enige om noget særligt bortset fra Eurovisions samsendingen af wienervals og drop fra Girmishparchenkirchen 1 Januar hvor ingen modsætter indoktrinering.

FN1

FN - Her bliver alle vigtige beslutninger truffet udskudt.

De fleste lande i verden er medlem og har dermed en nationalist til at repræsentere sig i FN. Disse repræsentanter kæmper alle sammen for at få indført hver sine nationale særinteresser, og som alternativ nedlægge Veto mod alle andres forslag.

[redigér] Organisationen

Overordnet set så består FN af Udlandet. Men for at give det en ekstra krølle, har man alligevel inviteret Danmark med i "det gode selskab", hvor vi således deler både stole og mangel på interesser med Zimbabwe, Burma, Israel og andre lande, som vi normalt sammenligner os med.

Den altoverskyggende agenda i FN, er at rage til sig af andres land eller midler. I modsætning til tidligere, hvor man løste denne slags disputer med en rask lille krig, kan man i dag bare få oprettet en underorganisation, der tildeler netop dig ting, som ellers er betalt af en anden Nationalist.

[redigér] UNESCO

Underorganisationen UNESCO er FN's afdeling for kultur. Her fordeler man midler til at vedligeholde vores Verdenskulturarv, og på den måde kan et par nedslidte og grimme mindesmærker, få lov til at blive liggende. Oven i købet kan den heldige vinder af lortemonumentet få et bidrag, der skal sikre at de ikke jævner det med jorden[1]

[redigér] UNHCR

Underorganisationen UNHCR er kodesprog for FN's flygtningeprogram. Her fordeles midlerne til alle verdens fattige, efter en snedig matematisk model, der samtidig tilsikrer at samtlige af verdens korrupte embedsmænd, politibetjente, diktatorer og andet skravl har en sikker indtægt.

En beskeden andel af de penge som samles sammen i FN, går hvert år ubeskåret til at 2-3 børn omkring i verden kan få et telt og et måltid en happymeal.

[redigér] FN's sikkerhedsråd

UNinvolved250

FN - altid engagerede for andres sikkerhed!

I FN's sikkerhedsråd afgøres alle tvister mellem landene, og man kan indføre sanktioner mod lande, der ikke gør som de andre vil. Der er et beskedent problem med strukturen, der gør at franskmændene skal formå at blive enige med mindst fire andre mennesker. Samtidig skal man finde den éne dag om året, hvor amerikaneren har fået seddel med hjemmefra, russeren er ædru, kineseren er i godt humør og englænderen ikke er fornærmet over franskmandens arrogance.

Desværre findes sådan en dag ikke.

[redigér] Noter om FN

  1. Dette tilbud gælder ikke Taliban, der notorisk sprænger sig vej gennem kulturen.
Personlige værktøjer