Evangelist

Rubens evangelists

Rigtige evangelister som lige får sig et slag Yatzy

Christianvåben

Christian Hedegaard i færd med en dæmonuddrivelse alvorlig samtale med et mindreårligt medlem (ikke synlig på billedet).

Ch1

"... og hun havde simpelthen så stor en røv at Jesus må have lavet en regulær baghvisker da hun blev frelst."

En evangelist er en pelset, usoigneret fyr som lige med nød og næppe kan hebræisk og som følger en profet som har brug for at blive husket og som ikke har fået en kassettebåndoptager af sin far. Han elsker vers og versefødder og er også omskolet fra at være fisker ved Genezaret sø til at skrive på gedeskind.

De kendteste evangelier er Mateus-evangeliet, Merko-evangeliet, Lucius-evangeliet og Hansi-evangeliet.

Desværre har en smart handelsskolefyr fået en god ide og kalder en schect for "Evangelist".

[redigér] Evangelist (dansk sekt)

Den endnu ikke færdige handelsskolestuderende Christian Hedegaard fandt ud af at salg af fisk eller frelse kom ud på ét. Han stiftede sekten "Evangelist" og indtog derefter den lidt kedelige "in-the-middle-of-nowhere" nordsjællandske stationsby Gørløse og opkøbte alle huse, forretninger og offentlige bygninger (undt. kirken). Gørløse er nu 90 % kontrolleret af Evangelist.

[redigér] Produkter

  • Forbøn
  • Helbredelse
  • Hjernevask
  • Kogevask
  • Bilvask
  • Bibel-camping
  • Narkoafvænning
  • Tungetale
  • Business-peptalk
  • Bøsse-helbredelse
  • Personlig vejledning til kvinder under 15
  • Bordbøn
  • Ekscorcisme
  • Kollekt, helst så meget som muligt.

[redigér] Kort over Gørløse

Loading map...

[redigér] Links

Personlige værktøjer