Etnicitet

Etnicitet handler om at være etnisk eller estisk, altså at stamme fra Estland.

Det første menneske blev nemmelig skabt af Gud og dumpede ned i Estland, faktisk sammesteds som han nogle år senere lod verdens første flag dumpe ned.

Hvorfor Gud absolut skal smide alt sit affald i Estland vides dog ikke, men faktum er at esterne har fundet ud af at eksportere skidtet til alverdens andre riger med en pæn profit til følge.

Således er det danske flag et etnisk objekt, ligesom alle mennesker i verden har en etnisk herkomst. - Bortset naturligvis fra letterne, der har en lettisk.

Hvis man ønsker at rejse udenlands til muslimske lande for at se denne kultur, men ikke har økonomien, så er der helt sikkert en meget billigere løsning, og omend samme oplevelse. Her behøver du nemlig hverken pas eller vaccination.

Steddet hedder Nørrebro Station, og ligger i København, nærmere ved krydset af Nørrebrogade og Mimersgade. Stil dig dér i 5 minutter, og du vil føle, at du er midt i en storbazar, med tiggere, burkaer og alt hvad dertil hører. Kig lidt rundt, og du vil se butikker med skrift ingen ved hvad betyder, og som sælger alt fra bazookaer til polsk importeret cola.

Det er en rejse uden lige, og ikke mindre, findes disse lande flere og flere steder i Danmark, så spar på pengene, og nyd en dyrumrylle med de lokale.

Personlige værktøjer