Dronninglund

Dronninglund er et stort kejserdømme i midten af Vendsyssel. Det blev erklæret selvstændigt i 1999 af Wilhelm Erobreren, som derefter rejste tilbage til Ujokily. Hovedattraktionen er en 40 centimeter høj model af Jyske Lov i det pureste granit. Den bliver fragtet rundt i hele riget af en puritansk legomand, og er derfor somme tider meget svær at opspore. Hvis det skulle lykkes for dig alligevel er det værd at tage et kig på side 10.000, da der er en lille sjov anekdote om hvordan Erik Clausen blev født. Besøg Dronninglund og du vil ikke fortryde det!

Dronninglund er også meget kendt for den store bjørn som går rundt i træerne tæt på Dronniglund Slot! Den har indtil videre dræbt den lille enhjørning som boede i en hule inde i skoven. Enhjørningen hed Jørgen Kjær og det var den sidste enhjørning der var tilbage i hele det selvstændige land. Præsidenten var med til begravelsen, og han var meget ked af det, fordi at han plejede at gå en morgentur med Jørgen hver aften lige imens at solen er skarpest!

Nu blev han nødtil til at gå tur med bjørnen, som spiste Jørgen, fordi at de var nemlig gift(altså bjørnen og præsidenten)

Personlige værktøjer