Dragon Ball

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap Ball JAP

Dragon Ball ( japansk: Kralladusk) er en populær japansk manga, tegnet og skrevet af tre små japanere i samarbejde med Amin Jensen. Dragon Ball er en tegneserie, der handler om den unge Son-Gokus kamp for at komme i trusserene på hans gode, men meget tiltrækkende og yppige veninde, Bulma. Son-Goku hjælper Bulma med at lede efter de syv Dragon Balls, så Bulma kan få opfyldt sit ønske om at sutte en gigantisk, smagfuld og vidunderlig pik. Hvad hun ikke ved er, at når Son-Goku ser fuldmånens skær, transformeres han til en gigantisk abe-lignende sexmaskine, der både boller alt og alle med sin (kort sagt) perfekte diller-dreng, men også tilfredsstiller kvinder og drenge på højeste plan. Son-Gokus transformering er kendt verden over, og der er bl.a. oprettet en hjemmeside som hedder "sexaben.dk" til ære for det abe-lignende væsen. Derudover har man opfundet den kvindelige super orgasme, som også kendes under kælenavnet, den kvindelige tsunami. Amin Jensen har i interviews fortalt, at Dragon Ball er løst bygget på hans egne oplevelser. Der er i alt udkommet 42 bind i serien.

Personlige værktøjer