Dommedag

AssWorld
Enden. Når Dommedag finder sted vil jorden flække midt over. Nogenlunde sådan her.

"Enden er nær!"

~ En eller anden dommedagsprofet om ender

"Maybe next Tuesday... No, wait... I play bowling on Tuesdays."

~ Gud om hvornår Dommedag indtræffer

Dommedag er noget opreklameret pis, nogle ortodokse narkomaner har spyttet ud i en ordentlig hashkoger. Der er heller ikke nogen videre grund til dommedagen. religiøse begivenheder er der ofte for at skræmme folk, fx du kommer i helvede, hvis du ser Paradise Hotel. Men dommedag kommer, uanset hvad du gør. Lad os bare konkludere at dommedag er lige så fuld af pis som dem, der fandt på det.

[redigér] Hvad sker der så på dommedag?

Det er forskelligt hvad folk mener der sker på dommedag:

[redigér] Kristendom:(Dommedag)

Meget enkelt. Vi skal alle !

[redigér] Nordisk mytologi:(Ragnarok)

Jætter og guder går i krig; jætterne og Midgårdsormen dræber menneskene, mens Fenrisulven spiser Odin (hvilket burde give en ordenlig racermave).

[redigér] Jehovas Vidner:(Hammageton/Armageddon)

Det er en overgang til Jehovas nye og bedre verden. Jorden går under og alle overlever ... hvis du altså er et af de få tusinde mennesker, som har ødelagt dit liv ved at tilslutte dig denne her lortereligion. Nogle tusinde af de rigtigt troende får Legoland Express-passet direkte ind i den nye verden med evigt liv og alt det pis. Mens de andre skal rydde ligene på planeten op først ... rimelig underligt, når der ikke er nogen jord, hva?

[redigér] Hvornår kommer dommedag?

Ingen En fyr ved navn Harold Camping véd helt præcist, hvornår Dommedag indtræffer. Ligeledes påstår Jehovas Vidner, at de gør, men dem er alle vel alligevel ligeglade med.

[redigér] Hvad så med mayaerne?

Tjah, deres Mayland-kalender (den lange) forudsagde i 2012, at Jorden ville gå under 21. december lidt over middag. Dét skete også, men desværre for mayaerne, var der tale om en jord i et solsystem på den anden side af Universet. Med andre ord: forudsigelsen holdt, men geografien var helt i skoven ...

Personlige værktøjer