Det Radikale Venstre

Ideologisk/politisk pH-skala for De radikale
Her kan du se hvor partiet finder sig politisk før og efter et valg

Ideologisk pH (Det de siger de vil gøre)

PH1.jpg
8
Politisk pH (Det de gør når de er valgt)
PH1.jpg
7
Revolutionære Reaktionære
Populister

Det Rektale Venstre Det Radigale Venstre er et udbryderparti fra Venstre som at der blev dannet i 1987. Partiet opstod efter et mislykket magtovertagelsesforsøg fra en fraktion af radikale islamister i Venstre. Partiet ledes til dagligt af Adjunkt Imam Manu Sareen. Partiet arbejder for at afskaffe rettigheder til den kedelige hvide majoritet, og glorifisere samt bane vejen til magten for se og hør manden, polsk-ukrainske lesbiske, og ham dér fra den der samfundskritiske film på DK4. Partiets hovedmål er at ødelægge alt der er dansk fordi, at andre kulture også er gode. De synes at man skal behandle muslimerne ordentligt og hjælpe dem med at stene homoseksuelle og understrykke kvinder, som symbol på lighed og respekt for deres kultur.

Under Muhammedkrisen ønskede hovedbestyrelsen i Det Radikale Venstre at brænde noget af i protest over tegningerne, men på grund af partiets ringe størrelse og tilslutning havde de ikke rigtigt noget. Derfor valgte man i nød at brænde forholdet til Socialdemokratiet af.

Det Radigale Venstre kendes bl.a. på, at de bekæmper alt hvad der er "gammelt"[1]. Dette udføres f.eks. med sætningen:

"Vi vil have reformer!"

~ Margrethe Vestager om uspecifiserede love

Underligt nok, har partiet aldrig fulgt eget krav og nedlagt sig selv[2].

[redigér] Noter

  1. dvs. eksisterende
  2. desværre
Personlige værktøjer