FANDOM

"Den Hellige Gral er vel forvaret!"

~ Ole Henriksen om at være skabs-bøsse

Den Hellige Gral er et begreb som bruges om forskellige ting,[1] alt efter om man er skudt i låget, liderlig eller noget helt fjerde.[2]

Noget helt fjerde redigér

I denne version refererer 'Den Hellige Gral' til intet mindre end Den Hellige Gral, dvs. den dér lerkop som Indiana Jones[3] gør alt for at få fingre i. Der er forskellige opfattelser af hvad koppen kan: nogle mener, at skidtet giver evigt liv, andre at den giver evigt liv, men i overført betydning.[4] Atter andre mener, at den automatisk giver ejeren et gralformet vågeblus, der kan ses i mørke,[5] og den sidste gruppe mener, at gralen kan opbevare en flydende substans,[6] som herefter kan indføres i kroppen via åbninger i ansigtsregionen, men denne tolkning regnes for det pure opspind.[7]

Liderlig redigér

Hvis man er fysisk trængende, kan 'Den Hellige Gral' referere til piger af særligt høj kvalitet, piger af særligt lav kvalitet samt diverse dyr.[8] Ofte hunde af hankøn. Som er gamle.[9]

Hvis man er helt skudt i lågetredigér

Så er 'Den Hellige Gral' i virkeligheden intet mindre end Jesu Efterkommere, der selvfølgelig er avlet af Maria Magdalene[10] - for at overtage magten her i verden, på vegne af The Priory of Sion - og ingen af de andre kvinder fra den der bog. At der intet er i Bibelen, der peger i dén retning, at det halve Europa i givet fald ville være direkte efterkommere af Jesus, og at det i øvrigt ville være pisseligegyldigt, eftersom et par horeunger af tvivlsomt ophav[11] ikke har styrke til en skid, ja, dét er blot noget alle vi andre 'indskrænkede og uvidende sinker' tror ...

Hellige gralsnoterredigér

  1. Fx kartoffelsgral, integral
  2. Det var jo hele tre ting!!!
  3. Spillet af mig
  4. Det er den religiøse version. Stol ikke på den!
  5. Samt i Gram, Tilst og Aarhus
  6. Fx en kat eller dig, efter at du har været en tur gennem blenderen
  7. Men prøves; dét skal den alligevel
  8. Husk altid gaffatape
  9. Og slappe i kødet
  10. En politisk korrekt hellig ko
  11. En DNA-analyse har afsløret, at Jesus havde en kromosomfejl, der gjorde ham gudelig og udødelig