Dansk Folkeparti

Trisambig poseidon-white.jpgVar det ikke det Danske Folkeparti du ledte efter? Se Dansk Folkeparti (flertydig) for at finde de andre.
Ideologisk/politisk pH-skala for Dansk Folkeparti
Her kan du se hvor partiet finder sig politisk før og efter et valg

Ideologisk pH (Det de siger de vil gøre)

PH1.jpg
9
Politisk pH (Det de gør når de er valgt)
PH1.jpg
6
Revolutionære Reaktionære
Populister

"SÅDAN - endelig et parti der forstår mig!"

~ Adolf Hitler om Dansk Folkeparti

Swastika.jpg

Dansk Folkeparti bliver i høj grad støttet af hinduer blandt den danske befolkning. Derfor har man valgt at lave et nyt logo, hvor man inkluderer Swastika symbolet, kendt fra hinduismen.

Dansk Folkeparti (også kendt som Dansk Folkedragtsparti) er Danmarks største kommunistparti, stiftet som søsterparti til det nordkoreanske.

Partiet går ind for bred velfærd og et frisk pust over landet. Dansk Folkeparti kræver at alle indvandrere skal føde ned i et 1x1x1 m bur, hvor barnet så bliver transporteret til det arbejdsløshedsramte land, Sverige. Derfor går Sverige under betegnelsen ██████land.

[redigér] Adgangskrav

Partiets etiske regelsæt medfører meget stramme optagelseskrav for håbefulde venstre-ekstremister:

  • Man må ikke være tamiler. Dette er meget vigtigt at forstå. Meget vigtigt.
  • Man skal anerkende Søren Krarup som den sande guds profet.
  • Man skal være ond for at være med. Ikke god.
  • Man skal kunne bevise, at man har mindst en forstenet lemsdel.
  • Man skal mindst en gang have kommet med fremmedfjendske udtalelser i fuld offentlighed (gerne i fuld tilstand).
  • Man skal gå ind for danske idealer, som for eksempel dansk retskivning.
  • Man skal helst være fan af Richard Ragnvald.
  • Mændene skal helst have prøvet at heile i en brandert.
  • Når man skal ind til et partimøde, skal man præsentere sig med ordene "vær hilset danske brødre og søstre".
  • Man skal elske og ære den danske pølsevognskultur.
  • Man skal stå i ledtog med Den Danske Forening
  • Man skal hade De Radigale og Kommunistlisten mere end noget andet.
  • Hvis du får serveret svinekød, så har du værsgo' at spise det - også hvis du er vegetar.
  • Man må ikke kritisere Mogens Glistrup - under nogen omstændigheder!!. (Det var trods alt hans parti Dansk Folkeparti opstod i asken af)
  • Man skal gå ind for at Danmarks grænse går nede ved Ejderen, og man skal insistere på at Skåne, Halland og Blekinge er dansk område, ikke svensk.
  • Skal mindst én gang om året stille en flaske Bacardi på Bo Warmings grav på Assistens Kirkegård.

Brydes en eller flere af disse regler, medfører dette en til flere af følgende straffe, alt efter overtrædelsens størrelse:

Lille overtrædelse:

Synderen placeres i en gabestok og overhældes med fækalier fra gode og ophøjede DF-medlemmer, til han angrer. Derefter skal han slikke fru Kjærsgaards sko.

Større overtrædelse

Synderens hoved gennembankes med et eksemplar af Janteloven, mens fru Kjærsgaard analindfører en Dannebrogsflagstang, og tegningen af profeten Muhammed med en bombe i hånden brændemærkes i panden på ham.

Stor overtrædelse

Synderen bindes og kastreres af fru Kjærsgaard med en rusten ske. De afhuggede genitalier placeres i sprit på fru Kjærsgaards kaminhylde.

Som yderligere straf fører alle overtrædelser til en time i rum med Morten Messerschmidt - ja, en hel time (kan evt. formildes til at høre skønsang i Grøften i Tivoli).
Straffen kan byttes til at du skal diskutere israelske bosættelser med Søren Espersen i et par timer.

Men hvis man opfører sig ordentligt og ikke overtræder nogen regler, får man som belønning lov til at spille den af af til privatoptagelser af Morten Messerschmidt og Dot Wessmann.

[redigér] Partiets opbygning

Partiet er opbygget på samme måde som det feudale bondesamfund, med mest magt i toppen og kæft, trit og retning i bunden. Af spareårsager er det dog ikke altid man har helt styr på hvilken retning, man skal bevæge sig i, men bare der lugter af magt og kaffe plejer partiet at have det godt.

Magtens tinde har man derimod i god kristen ånd (sandsynligvis Søren Krarups) valgt at dele mellem Faderen, Sønnen og Helligånden., med Peter Skaarup som faderen, Kristian Thulesen Dahl som sønnen og Pia Kjærsgaard som den onde ånd.

The Expendables 2dfthulesencolor.jpg

For at blive formand i DF, skal man mindst have medvirket i én action film

[redigér] Se også

Personlige værktøjer