Coinoffer

Phonesex

Et coinoffer kan også være hvis man foretrækker telefonsex i en møntautomat

En/et Coinoffer er jo nok noget der har med McDonalds at gøre. DETTE ER FORKERT! Det er et stjålent koncept fra de prostituerede. Ja i læste rigtigt, afskyeligt at de faktisk bruger noget så dejligt et koncept til at beskrive lortemad.

Et coinoffer på gaden er typisk en MEGET billig, brugbar dame. Man kender dem tit på at de har sminke i hele hovedet og går rundt og knalder med alle. Et godt kendetegn er at de rende rundt med en møntautomat foran (midt på brystet). Et andet kendetegn er at de render rundt og flirter med alle.

[redigér] Hvad skal vi bruge et coinoffer til?

Men hvad skal vi dog bruge sådan et coinoffer til? De er udelukkende skabt til at det mandlige køn kan tømme sig i dem, OG BRUG DEM IKKE TIL ANDET! Lader du som om at du har følelser for dem, kan det gå meget galt. Det kan faktisk at de tror at de har et andet formål end det hidtil omtalte.

Hvis du nu har tænkt, "hey hende der (der godt kunne være et coinoffer), er sgu egentlig meget lækker", så tager du fejl. Det er bare hendes billighed der tiltrækker dig. Du bør nu gå hen og trille en mønt ned i møntautomaten og afvente en reaktion.

Er du løbet tør for skillemønt er det bare at lede. Et eller andet sted er der sikkert mulighed for at stikke dankortet ind.

Personlige værktøjer