Claude Monet

Monet

Ååååh, nej - ikke flere forpulede uæstetiske åkander

Claude Monet blev født i et horehus i centrum af Paris.

Senere blev hans mor dræbt af en inkasso, der solgte ham til en menneskehandler ved navn Pierre Auguste Hjorté Röw. Han flygtede ved hjælp af en lejet digimon-dragt, og en kasse guldbajere.

Da han allerde var efterlyst i 27 lande, for at have iført den russiske præsident fransk lingeri, havde han ikke andre steder at tage hen, end Holland. For at overleve i Holland måtte han finde sig et erhverv. Dette erhverv kan vi alle idag nyde godt af. Hashklubberne.

Da han havde været skæv i en længere årrække bestemte han sig for at købe et staffeli og en kasse blandede oliefarver. Han malede i 1872 det nu verdensberømte klatmaleri, Imprission soleil lehandske. Tumpen var så dum at skrive navn i hjørnet, så da "maleriet" kom til Frankrig opdagede han tidlige bedste ven Pierre Auguste Hjorté Röw hvor han var.
Han drog til Holland, hvor han fandt Claude i et rottehul af en sammenklemt, ildelugtende, mandschauvinistisk, sadistisk lille fattiglus-lejlighed hvor han var i fuld gang med at pisse på nogle af hans klatmalerier. Pierre slagtede Claude' storetå, og trak han i et S/M tov tilbage til Frankrig.
Her udviklede de to kampsporten "improviserng".

Personlige værktøjer