Captain Morgan

CaptainMorgan2

Her ses Captain Morgan, stående med en fod på hans livseliksir.

"Ohøj, landkrabber"
~ Captain Morgan

Captain Morgan var en anerkendt pirat, og blev anset som verdens fuldeste pirat, med en massiv smag for god rom.

[redigér] Barndom

Captain Morgan blev født i det herrens år 1572. Han vidste allerede fra hans første brandert som kun et-årig, at han ville blive stor og fordrukken. Han lærte sent at gå, da han imiterede begge sine forældre. De var drukkenbolte, så han lærte aldrig at gå lige. Det er nu et af hans kendetegn. Han havde en hård opvækst, idet han stod i skyggen af sin helt igennem fabelagtige bror, Kaptain Albert Von Numsesved. Han scorede alle damerne, og havde al successen, blandt andet som ejendomsmægler hos EDC og personlig agent for sin mentor, Jack Sparrow, og dennes kumpaner a/s.

[redigér] Ungdom

Captain Morgan blev efterhånden større. Han startede hver dag med at spise en ordentlig portion asparges med rom ovenpå. Det gav ham den fornødne energi til hans foretrukne hobby: At sejle ud på en tømmerflåde, kun lavet af pap og honning.[1] Det elskede han. Han plejede altid at invitere en pige ud på den, men når hun undrede sig over, hvorfor det var så klistret overalt, så kunne Captain Morgan aldrig bortforklare det.[2]

[redigér] Voksenår

Captain Morgan blev voksen. Ensom og alene søgte han efter meningen med livet. Han kunne stadig huske sine drukture med rom. Så han vidste, det var meningen, at han skulle skabe det. Han brugte 10 år på at skabe sin egen rom. Han tog ud til alle verdenskrogene - især til Antarktis, hvor han forsøgte sig med sæl i rommen, men det var ikke godt. Han forsøgte også med fremstilling af asparges-rom, men det var for sundt og havde en mærkelig grøn farve. Det kunne feen bag absinth ikke lide, derfor sagsøgte hun ham for 1.000 koner - svarende til 300 kroner i dag. Endelig fandt han en løsning! Han skulle bare tage ud i skoven og plukke det fineste Anis og mos. Blandet med barkkaramel, blev det den perfekte drink.

[redigér] Bedrifter

[redigér] Begravede fodnoter

  1. Nu bliver det surrealistisk
  2. Onani bør foregå agter
  3. Ham med Kvanteteorien
Personlige værktøjer