Bubber

Trisambig poseidon-white Du ledte i virkeligheden efter Bubber (høvding) - du ved det bare ikke endnu
Big 958

Her ses en statue af Bubber, bygget af 70% bomuld og 80 grader varm tomatpuré

Bubber-4chan

Dette billede blev oprindeligt skabt for at brande Bubbers karriere, men er senere hen blevet den eneste måde at komme i kontankt med andre danskere over internettet.

Lasse Bubber Christian Meyer blev født d. 20. april 1889[1] og voksede op sammen med den mand, vi i dag kender som Adolf Hitler AKA John Hitler. Senere i Bubbers liv skulle Adolf vise sig at blive en af Bubbers værste fjender.

Da Adolf Hitler var kommet til magten i Das Vaterland, viste det sig nemlig, at han ikke just brød sig om jødesmovs[2], men faktisk var langt mere interesseret i jødeguld. Bubber var jøde og hendes liv stod tilsyneladende ikke til at redde, men alligevel lykkedes det Bubber at overleve 2. verdenskrig, men da også kun med nød og næppe, og det var udelukkende pga. af een ting, eller to faktisk.

  1. Hun var en meget snu jøde med en meget stor og krum næse
  2. Hun var en medieluder[3]

Kombinerer man disse to ting, får man en dødsensfarlig pengemaskine, som ikke står til at stoppe igen, når den først er blevet aktiveret. I løbet af ganske få år havde Bubber da også fået lavet så mange penge, at hun købte Sverige og erklærede dette land for neutralt. Alle jøder rundt omkring i verden fik tilbudet om at rejse til Sverige, hvor Bubber[4] lovede dem, at de ville få al den tomatjuice[5] de kunne drikke.

Bubber2

Bubbers nye talkshow.....

Kun få jøder tog imod Bubbers tilbud, og det skulle da også vise sig at være en meget dum idé. Niels Bubber Christian Meyer skulle nemlig senere vise sig at være en endnu dårligere statsleder end selveste Adolf Hitler. Grundene til dette var mange. Som eksempel kan bl.a. nævnes det faktum, at det eneste Bubber kunne tænke på var: Sex, stoffer, penge og Barbiedukker. Bubbers tid som statsleder varede da også kun ganske kort, og i løbet af få dage blev hun væltet af pinden ved hjælp af et statskup og en spand med ioniserede guldmønter.

[redigér] Bubbenoter

  1. Men han vil ikke selv indrømme det
  2. Jøder er, etnisk set, semitter og altså af samme race som palæstinenserne. Det vil ikke være på sin plads at tale om racisme, hvis man ikke kan lide jøder, men snarere om etnicisme eller kulturel idiosynkrasi
  3. Se endvidere Synnøve Søe og Pernille Aalund
  4. En dag med Bubber, og så absolut ikke mere!, Gyldendal 2010
  5. Lidet vidste han, at tomater ikke nødvendigvis er kosher
Lasse Therkildsen
Personlige værktøjer