Blog

Blog
Arkiveret under Blog den 10/27/2008 21:49 am af Bloggeren

Blev nødt til at gøre noget ved den artikel om Blog inde på Spademanns Leksikon i dag. Fanden stå i det. Bare fordi én eller anden klaphat engang havde oprettet en lorteartikel om emnet, så blev jeg nødt til at gå ind og rette den til noget mere forståeligt. ØV, ØV og atter ØV! -Ville sgu langt hellere have set Battlestar Galacticadvd'en eller siddet og holdt øje med om hende den lækre fra parallelklassen skulle komme til at ophæve sin blokering af min messenger, men sådan skulle det ikke gå.

Det gik sgu ellers meget godt i dag. -Det var hende den rødhårede med fregnerne, der sad ved kassen i Fakta, og det lykkedes mig at smile lidt til hende, da hun sagde "hej". - og hun smilede faktisk lidt igen. Tror sgu der er noget dér. Bare ærgerligt at de er gået over til dé dér vekselautomater i Fakta, så man ikke kan komme til at strejfe hendes hånd ved et tilfælde, når man betaler kontant, men må prøve at smile lidt igen næste gang... ...eller måske endda købe ét eller andet eksotisk... ...persillerod måske? Hun hedder jo Pernille, det kan jeg se på bonnen, så måske vil hun forstå hentydningen?

Nå, nu kan jeg se at Kasper er logget på WoW, så jeg må hellere smutte derovre og nakke ham, den lille N00b.

Gudja, artiklen... ...nå, den skriver jeg i morgen!gl:Blog

Personlige værktøjer