Bilkøer

"Hvem kø? Bilkø!"

~ Reklame

Når talen falder på bilkøer snakker vi om Danmarks hurtigst voksende dyrerace.
Den trives bedst i 1. gear på Københavns indfaldsveje hvor den morgen og aften venter på at nogen skal komme og malke den.

Det er dens utrolige sejlivede natur som har gjort den til en vinder på trods af dyrefoderet aldrig har været dyrere og adskillige bilkøer har fostret menneskebørn som ikke har kunnet kommet i kuvøse pga. bilkoens mængeri.

Man er stadig uenig om man skal betragte bilkoen som en nyttedyr eller som skadelig; bilkøerne siger selv at deres mængeri er en ko-ret.

Bilkoer

Nej dette er ikke en plade med Pink Floyd. Her ses en samling bilkøer som venter på at blive malket

Bilko

Her ses en bilko i forsøget på at finde græs inden den kan komme videre

[redigér] Hvor finder man især bilkøerne?

[redigér] Hvilken bil kører bilkoen i?

De fleste bilkøer har valgt at befinde sig i:

eller såmænd bare...

De behøver som bekendt ikke at køre særlig meget på literen, da bilerne højst kører 1. m ad gangen.

[redigér] Hvordan udrydder man bilkoen?

Endnu kan man ikke finde ud af om man skal have flere marker til bilkoen hvor de frit kan gå omkring eller om man skal laste dem alle om bord på et tog. En mulighed kunne også være at koen skal betale for at komme ind i byen - som om der ville komme færre bilkøer.....ha! Næ, men især Københavns kommune ville kunne få flere penge i kassen.

Der er dog forsøg i gang på Helsingør-motorvejen hvor skolepatruljer går og deler gratis klippekort ud og samtidig forklarer zone-systemet i hovedstads-området. Men det er meget svært at forstå for bilkøerne, da man jo kunne komme til at røre ved andre i et tog og pådrage sig stafylykokker og andre adfærdsforstyrrende sygdomme.

[redigér] Hvordan ser "Atom Heart Mother" ud?

AtomHeart2

Sådan ser Atom Heart Mother ud. Næsen er f.eks sort.

Carcow

Her er den samme i en polsk version.

[redigér] Se også

Personlige værktøjer